Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg synes, både når jeg ser filmer og TV-serier, at det spilles veldig mye bra musikk - uten at jeg har bitt meg merke til hvilken musikk de spiller :sjenert: Noen som har forslag på gode sountrack?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvilken musikk du liker, men mine to favorittsoundtrack er musikken fra Almost Famous og Queen of the Damned. :hjerte: Dersom du liker litt techno, er soundtracket til Swordfish også fantastisk bra. :jepp:

Skrevet

Jeg syns de spiller masse bra på Grey's atnomy:) Litt indie-aktig.

Dessuten anbefaler jeg faktisk soundtracket til angelina jolie+brad pittfilmen "Mr and mrs smith". Spesielt låtene til Mazzy Star er helt nydelige. Hun har noen sanger i Sopranos også vet jeg. Verdt å sjekke ut!!! :)

Skrevet

One Tree Hill har MYE bra. I alle sjangre, egentlig.

Skrevet

One Tree Hill har MYE bra. I alle sjangre, egentlig.

Mange gode forslag som må testes ut!!! :)

Skrevet

Jeg syns de spiller masse bra på Grey's atnomy:) Litt indie-aktig.

Enig! Mye bra musikk der!

Jeg liker musikken som spilles i Twilight filmene. Spesielt 1 og 2.

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg har ikke så mange movie soundtracks, men det er noen som bare er gull. Big Lebowski, Donnie Darko, Control, Trainspotting, Velvet Goldmine.

Spørs jo hvilken musikk du liker da. Jeg elsker soundtracket til Mannen som elsket Yngve fordi jeg elsker 80-tallet, men om du er mer ute etter nyere indie så er det kanskje ikke greia.

Og så digger jeg The Matrix-soundtracket, men kanskje mest av nostalgiske årsaker!

• 3 måneder senere...
Gjest Galithralia
Skrevet

Å jeg simpelthen elsker Soundtracks! Har så mange favoritter at det er vanskelig å velge ut noen. Det meste på min ipod er i grunn soundtracks - ikke rart folk synes jeg er rar :fnise:

Men mine topp 3 for øyeblikket er:

* The Last of the Mohicans

* Braveheart

* The Island

++ LOTR; Star Wars, King Arthur etc

Dette er kun musikk da. Fra tvserier er jeg veldig glad i The OC soundtrack, finnes fire ulike cder med sanger som ble brukt i de ulike sesongene :)

Skrevet

Soundtracks!!

Favorittane må være:

- Pirates of the Caribbean.

- Black Hawk Down

- LOTR

- The Da Vinci Code

- Narnia

Når det kjem til TV-seriar er Charmed favoritten.

Skrevet

Musikken til serien The O.C er veldig bra og varierende, med tekster som betyr noe :romeo:

Musikken ble så populær at det ble gitt ut mixtapes fra alle sesongene på cd. For øvrig er serien også veldig bra :tommelopp:

Skrevet

mine favoritt soundtrack er:*

True Blood (1 og 2)

Pulp Fiction

Dirty Dancing

Requiem for a Dream

Donnie Darco

Bryllupssangeren

Chicago

Ronja Røverdatter

The Nightmare Before Christmas

Håper du finner noe du liker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...