Mona32 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Hei jeg synes, både når jeg ser filmer og TV-serier, at det spilles veldig mye bra musikk - uten at jeg har bitt meg merke til hvilken musikk de spiller Noen som har forslag på gode sountrack?
^^Belle^^ Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Det kommer jo helt an på hvilken musikk du liker, men mine to favorittsoundtrack er musikken fra Almost Famous og Queen of the Damned. Dersom du liker litt techno, er soundtracket til Swordfish også fantastisk bra.
PiriPiri Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg syns de spiller masse bra på Grey's atnomy:) Litt indie-aktig. Dessuten anbefaler jeg faktisk soundtracket til angelina jolie+brad pittfilmen "Mr and mrs smith". Spesielt låtene til Mazzy Star er helt nydelige. Hun har noen sanger i Sopranos også vet jeg. Verdt å sjekke ut!!!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 One Tree Hill har MYE bra. I alle sjangre, egentlig.
Mona32 Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2010 One Tree Hill har MYE bra. I alle sjangre, egentlig. Mange gode forslag som må testes ut!!!
MissStiles Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg syns de spiller masse bra på Grey's atnomy:) Litt indie-aktig. Enig! Mye bra musikk der! Jeg liker musikken som spilles i Twilight filmene. Spesielt 1 og 2.
Gjest Anjelika Skrevet 9. oktober 2010 #9 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har ikke så mange movie soundtracks, men det er noen som bare er gull. Big Lebowski, Donnie Darko, Control, Trainspotting, Velvet Goldmine. Spørs jo hvilken musikk du liker da. Jeg elsker soundtracket til Mannen som elsket Yngve fordi jeg elsker 80-tallet, men om du er mer ute etter nyere indie så er det kanskje ikke greia. Og så digger jeg The Matrix-soundtracket, men kanskje mest av nostalgiske årsaker!
Gjest Galithralia Skrevet 5. februar 2011 #10 Skrevet 5. februar 2011 Å jeg simpelthen elsker Soundtracks! Har så mange favoritter at det er vanskelig å velge ut noen. Det meste på min ipod er i grunn soundtracks - ikke rart folk synes jeg er rar Men mine topp 3 for øyeblikket er: * The Last of the Mohicans * Braveheart * The Island ++ LOTR; Star Wars, King Arthur etc Dette er kun musikk da. Fra tvserier er jeg veldig glad i The OC soundtrack, finnes fire ulike cder med sanger som ble brukt i de ulike sesongene
Gjest Raina Skrevet 5. februar 2011 #11 Skrevet 5. februar 2011 Soundtracks!! Favorittane må være: - Pirates of the Caribbean. - Black Hawk Down - LOTR - The Da Vinci Code - Narnia Når det kjem til TV-seriar er Charmed favoritten.
Baby <3 Skrevet 5. februar 2011 #12 Skrevet 5. februar 2011 Musikken til serien The O.C er veldig bra og varierende, med tekster som betyr noe Musikken ble så populær at det ble gitt ut mixtapes fra alle sesongene på cd. For øvrig er serien også veldig bra
tiriel Skrevet 6. februar 2011 #13 Skrevet 6. februar 2011 mine favoritt soundtrack er:* True Blood (1 og 2) Pulp Fiction Dirty Dancing Requiem for a Dream Donnie Darco Bryllupssangeren Chicago Ronja Røverdatter The Nightmare Before Christmas Håper du finner noe du liker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå