Gå til innhold

skylle linseetui

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg bruker myke månedslinser. når jeg tar dem ut om kvelden, skyller jeg linseetuiet med vann. er dette feil? syns det er så sløseri å skylle dem med linsevæske, det er jo ganske dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!Jeg skyller linseetuiet under rennende vann om morgenen når jeg har tatt på meg linsene. og legger det til "tørk" etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann inneholder klor, metallpartikler og mineraler som kan skade både linse og øye. Det kan også inneholde organismer som kan forårsake alvorlige øyeinfeksjoner.

Linsevæsken renser og desinfiserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker myke månedslinser. når jeg tar dem ut om kvelden, skyller jeg linseetuiet med vann. er dette feil? syns det er så sløseri å skylle dem med linsevæske, det er jo ganske dyrt.

Koster 25 kroner for en stor flaske på 360 ml linsevæske på shopping4net. Har handlet mye der jeg og har ikke hatt problemer. Synes ikke det er så dyrt. Den funker på alle myke linser står det opplyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skyller linseetuiet så bruker jeg kanskje 10 dråper slik at etuiet blir halvfullt ca. og bare beveger etuiet litt rundt. Står ikke og spruter med flaska. Skyller etuiet om morgenen jeg da etter at jeg har tatt på linsene, så lar jeg etuiet lufttørke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for tips om shopping4net!

Kjøp 3 stk. Frakten blir bare 6 kroner til sammen uansett, og du får med 3 linseetuier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...