Magenta Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg trenger en god solkrem til ansikt. Skal reise et sted hvor det er sommer Tenkte på md formulations total protector spf 30. Noen som vet om den er vannfast? De fleste solkremer er vel det, men jeg finner ingen info om dettte. Jeg vil kunne bade uten å måtte smøre meg etterpå. Dersom noen har andre forslag til gode solkremer til ansikt tar jeg gjerne imot det også
Honesty Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg oppfatter den ikke som særlig vannfast. Jeg tror heller ikke det er slik at de fleste solkremer er vannfaste, hvis det ikke står spesielt spesifisert. Det lureste er nok å smøre seg etter hvert bad.
Magenta Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hmm..de solkremene jeg har hatt har jeg nå alltid kunnet bade med. Noen andre?? Endret 5. oktober 2010 av Magenta
ondebanan Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har brukt den heftig i sommer, først fire uker i Hellas, og deretter to uker i Afrika. Har ikke blitt svidd i ansiktet en eneste gang, og er superfornøyd med konsistens og lukt, og at den er kvise-fri. Jeg opplevde at det gikk fint å bade med den, men jeg har passet på å smøre meg når jeg har tørket etter badet hver gang. Det anbefales uansett om solkremen er vannfast eller ikke. ps! Jeg ble ikke akkurat nevneverdig brun i ansiktet sammenlignet med kroppen, så det er mulig spf30 er for mye? Hadde jeg valgt igjen hadde jeg valgt den med spf20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå