EllaCassandra Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg sender meldinger med ei venninne i usa (amerikaner med amerikansk tlf abonnement) Vi kan sende meldinger til hverandre, ringe hverandre osv- null problem. Viss jeg sender mms bilde til henne så får hun det, men når hun sender til meg mottar jeg den aldri.. På tlf hennes står det "sendt" og hun får ingen melding eller noe som sier at den ikke har blitt sendt.Men den dukker aldri opp på min tlf og hun får altså de jeg sender uten problem. Jeg får mms meldinger sendt fra folk i norge uten problem. Jeg har en xperia x10... Noen som kan hjelpe med hva problemet kan være? På forhånd stor takk=)
Anglofil Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg ville kontaktet din operatør, det kan være noe som er feil som teknisk avdeling i såfall må se på. Det kan også være forholdet operatørene seg i mellom, f.eks så opplever jeg ofte kunder som f.eks får mottatt sms fra utlandet men hvor mottakeren i utlandet opplever å få sms'ene tilsendt mange ganger. Da er det som regel avtalen operatørene seg i mellom som gjør at den sendte sms'en ikke blir registert, og operatøren i Norge sender den da ut mange ganger fordi den ikke får noen tilbakemelding, f.eks fordi det ikke er noen spesiell avtale ift leveranse av sms. Hver operatør må nemlig ha avtaler seg i mellom for at det skal fungere. Det er også derfor f.eks kontantkortkunder kan slite med å få kontakt med nett i utlandet. Mvh Yvonne Endret 4. oktober 2010 av Yvonne
EllaCassandra Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2010 Takk for svar:) Har nå kontaktet min operatør og håper de har svaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå