misshege Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Noen som har vært borti dette tidligere? Min sønn blir 2 i november, og har de siste dagene hatt veldig,veldig mørk avføring. Nesten svart. Den har også vært løsere enn vanlig, og han har hatt noen flere avføringer om dagen enn vanlig. Han spiser godt, men er ganske slapp, og er ikke helt seg selv. Han hadde feber på fredag, men det gikk over igjen til lørdag. Gråter veldig mye på natta, og våkner flere ganger(noe han ikke pleier å gjøre), men virker noenlunde i form på dagtid. Han har heller ikke spist noe spesielt jeg kan komme på (blåbær o.l). Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Svært mørk avføring kan være et tegn på blødning i magen eller tarmsystemet, jeg tror jeg ville tatt gutten til legen for sikkerhets skyld om jeg var deg.
Far til 2 Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Det behøver helt klart ikke være noe farlig, men som AnonymBruker ovenfor sier kan et av alternativene være en blødning i fordøyelsesystemet. Jeg synes du bør ta han med til legen for sikkerhets skyld.
misshege Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2010 Som bekymret mor har jeg såklart tenkt det samme som dere, men samtidig spiser han godt og drikker masse, og virker ok og leker og ler om dagen. Litt slappere enn vanlig men det er det.. Så vet liksom ikke hva jeg skal tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå