Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på ett av disse stedene i Bergen og vil si litt om sin erfaring (fornøyd eller ikke)? Ville dere anbefalt disse stedene, eller vet dere om noen bedre? Første gang jeg skal bestille tid til voksing i salong, og vil gå et bra sted...

Skrevet (endret)

Jeg var innom Face it og skulle bestille time. etter å ha stått i ca 5 min å hørt på disse ekspeditørene (som sikkert satt på bakrommet og ikke fått med seg at bjellen var blitt ringt i) prate om div. så gikk jeg. men jeg kan anbefale Whawha på exhibition, er veldigfornøyd med de, og prisen er ikke gale heller.

Endret av Hilde
Skrevet

Takk for svar! Tok sjangsen og stolte på deg jeg. Har time hos dem i morgen - er kjempespent (og livredd for at det skal være flaut og vondt....) :ler:

TS

Skrevet

Ingenting å være flau over, er mange som tar brasiliansk voks i dag :)

Det er VELDIG vondt første gangen, men andregangen er ikke så vond.

Lykke til :)

Skrevet

Anbefaler også wahwah, jeg valgte de etter å ha hørt om dårlige erfaringer på chica (type behandling uten at dørene er lukket, ansatte som går inn og ut fra behandlingsrommet, så selve behandlingen tar mye lenger tid enn nødvendig).

Wahwah er raske og har dyktige ansatte. Eneste jeg vil trekke frem som negativ er at de er veldig innnpåsliten med mersalget. Første gangen jeg var der kom jeg ut og fant disken dekket i produkter jeg "måtte" ha. Jeg fikk ikke noen forklaring på hvorfor, men beskjed om "jeg har funnet frem noen produkter du må ha med deg etter vokssingen. Her er en beroligende krem, en peeling....(diverse produkter jeg ikke vet hva var)...I samme merke som du fikk smurt på inne etter behandlingen.". Så sto hun med produktene klar til å slå dem inn, på en slik måte at jeg misstenker at hun faktisk hadde gjort det hadde jeg ikke sagt nei takk fort nok. Den typen mersalg kan jeg ikke fordra. En ting er å anbefale at du bruker produktene for å ungå nupper og inngrodde hår, men å si at du må ha dem og stå klar til å sslå dem inn? Nei takk. Jeg vil gjerne ha tips men jeg vil avgjøre selv om jeg vil kjøpe dem. Andre gangen var det en annen ansatt og hun var ikke like innpåsliten. Også hun hadde funnet frem produktene (noe som er helt greit), men hun spurte meg om jeg var interessert uten å virke krevende. Så vær obs på det...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...