Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt noen gode råd her.

Eks'en min gjorde det slutt for ca 1 år siden, vi hadde vært sammen i to år, samboere, begge er vi rundt 25. Jeg har vært veldig nedfor, hatt seriøse problemer med å komme over han, men vi har ikke hatt noe som helst kontakt inntil nylig. Da møttes vi, kjemien var der fortsatt og det endte selvfølgelig som det måtte - i senga. Vi hadde noen fantastiske uker sammen, begge hadde savnet hverandre, bare gode ord, skjønte ikke hvorfor det var blitt slutt osv osv. - den klassiske leksa.

Nå har det gått en måneds tid og han vil plutselig ikke mer - dvs. han vil på en måte, men vil også være alene, plutselig kom alt det negative opp igjen - vi er for forskjellige blablabla. Likevel vil han ha meg der til han får tenkt seg grundig om. Jeg er max forvirret! Og sint! Og det verste av alt, hvorfor vil jeg FREMDELES ha han? Hjelp meg noen! What to do? Hvordan kan jeg kutte han ut? Og hvorfor er det så vanskelig å glemme han?

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet

Dump ham! Han vil ha pose og sekk, han bruker følelsene dine. :sukk:

Du håper kanskje at han plutselig en dag skal forandre seg og finne ut at dere er ment to be. "Å jeg er så usikker på om jeg vil ha deg eller ikke, så da må vi ha massevis at sex sånn at jeg klarer å bestemme meg..." Seriøst, dump ham!

Skrevet

Ja, det er selvfølgelig det jeg håper! Jeg burde dumpe han, jeg innser det, men det er SYKT vanskelig når han gir meg lillefingeren (og sex'en dessverre er helt fantatisk). Hvordan kan jeg praktisk kutte han helt ut?! Han har sagt han skal ringe meg, men vet jo ikke om det kommer til å skje :(( Føler meg skikkelig tråkket på, hvor ble det av selvtilliten? :( Tenker at jeg aldri kommer til å finne en så bra mann igjen :(

Hjelper å få ut frustrasjonen her, takknemlig for alle råd!!!

Gjest Bianca28
Skrevet

Ja, det er selvfølgelig det jeg håper! Jeg burde dumpe han, jeg innser det, men det er SYKT vanskelig når han gir meg lillefingeren (og sex'en dessverre er helt fantatisk). Hvordan kan jeg praktisk kutte han helt ut?! Han har sagt han skal ringe meg, men vet jo ikke om det kommer til å skje :(( Føler meg skikkelig tråkket på, hvor ble det av selvtilliten? :( Tenker at jeg aldri kommer til å finne en så bra mann igjen :(

Hjelper å få ut frustrasjonen her, takknemlig for alle råd!!!

Huff sånne forhold har jeg også hatt så jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg husker jeg ble helt stressa og håpet at alle meldinger jeg fikk var fra han og når jeg ikke gørte fra ham på lang tid så ble jeg helt sånn. Hvorfor ringer han ikke? burde jeg ringe? og fulgte nesten konstant med på mobiltelefonen.Var helt forferdelig.

Jeg tror du bare må ignorere han.Ikke ring, ikke send meldinger, ikke svar om han sender meldinger til deg.

Gjør deg selv opptatt med noe annet, slik at du ikke tenker så mye å han. Vet det er vanskelig men dj bør prøve. Har du minner om han hjemme hos deg, som bilder,ol fjern de. Fjern han fra facebooken om du har han der, eller ennå bedre slett tlf nr hans.

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg tror du bare må ignorere han.Ikke ring, ikke send meldinger, ikke svar om han sender meldinger til deg.

Gjør deg selv opptatt med noe annet, slik at du ikke tenker så mye å han. Vet det er vanskelig men dj bør prøve. Har du minner om han hjemme hos deg, som bilder,ol fjern de. Fjern han fra facebooken om du har han der, eller ennå bedre slett tlf nr hans.

Veldig gode råd. Fjern han på alle måter fra livet ditt.

Tro meg, du kommer til å finne en mye bedre mann! En mann som vil ha deg og bare deg :)

Skrevet

Jeg har slettet nr (som jeg kan utenat selvfølgelig), jeg har slettet han fra facebook, jeg har kastet tannbørsten hans, jeg har vasket sengetøy, fjernet alle som er mulig av minner. Dessverre har vi felles omgangskrets og navnet hans surrer rundt hodet mitt hele tiden.

Planen nå var at vi skulle ta det rolig og "se hva som skjer", ikke treffe andre osv., men dagene går jo nå uten at jeg hører et kvekk fra han. Har lyst at han skal ringe bare for å ha muligheten til å ignorere han. Føler selvrespekten virkelig er på bunn, hvordan kan jeg bygge den opp igjen?? Han vet at jeg elsker han fremdeles. :( I et øyeblikk sier han han er forelsket, i neste har han ingen sånne følelser for meg.

Er så glad for at dere svarer, det hjelper å få ut frustrasjonen her!

Skrevet

Finn deg en "rebound" type som du kan være opptatt av. :sengekos: Gå ut på byen, på fester eller med venninner, dra på shopping, på ferie, begynn på noe nytt f.eks kampsport. Bare finn på masse forskjellig så du ikke blir stillesittende og tenker og går på veggene.

:klemmer:

Gjest Bianca28
Skrevet

Jeg har slettet nr (som jeg kan utenat selvfølgelig), jeg har slettet han fra facebook, jeg har kastet tannbørsten hans, jeg har vasket sengetøy, fjernet alle som er mulig av minner. Dessverre har vi felles omgangskrets og navnet hans surrer rundt hodet mitt hele tiden.

Planen nå var at vi skulle ta det rolig og "se hva som skjer", ikke treffe andre osv., men dagene går jo nå uten at jeg hører et kvekk fra han. Har lyst at han skal ringe bare for å ha muligheten til å ignorere han. Føler selvrespekten virkelig er på bunn, hvordan kan jeg bygge den opp igjen?? Han vet at jeg elsker han fremdeles. :( I et øyeblikk sier han han er forelsket, i neste har han ingen sånne følelser for meg.

Er så glad for at dere svarer, det hjelper å få ut frustrasjonen her!

Har ett tips som er litt bitch, si (selv om det er løgn), skriv melding tril han og si at du har mistet alle følelser for han, på den måten blir ikke du for han den stakkars lille som sitter og venter på han, og han får ikke føle seg ovenpå fordi han vet du vil ha han.

Skrevet

Takk for gode råd!Prøver virkelig å holde meg i aktivitet,en rebound hadde vært på sin plass,men jeg takler ikke tanken på å være nær noen annen enn eks'en:(

Jeg må si jeg er fristet til å sende han en melding og si at han er ute av livet mitt for godt, at jeg ikke har noen følelser for han lenger - men det er litt påfallende kun dager etter jeg sa at jeg elsker han! NOen andre utspekulerte måter å få tilbake selvrespekten på?? :)

Gjest Bianca28
Skrevet

Takk for gode råd!Prøver virkelig å holde meg i aktivitet,en rebound hadde vært på sin plass,men jeg takler ikke tanken på å være nær noen annen enn eks'en:(

Jeg må si jeg er fristet til å sende han en melding og si at han er ute av livet mitt for godt, at jeg ikke har noen følelser for han lenger - men det er litt påfallende kun dager etter jeg sa at jeg elsker han! NOen andre utspekulerte måter å få tilbake selvrespekten på?? :)

ehhh åja. det hadde kanskje blitt litt rart

Skrevet

hva med å si noe sånn som at du har satt deg ned for å tenke de siste dagene og kommet fram til at dette ikke kommer til å fungere. Det er jo akkurat det du har og da får du også sagt det til han. Så kan du se om han i det heletatt svarer på det

Skrevet

ja, nå har det gått over en uke uten et pip fra han, jeg HATER at jeg la meg så flat for denne mannen. sa til og med at det var den beste sex'en jeg noengang hadde hatt, huff. føler meg patetisk:(

har tenkt over om jeg skal ta kontakt for å si at det ikke kommer til å fungere uansett, men det virker litt påtatt! det beste er nok å bare kutte tvert. '

Jeg er så sykt frustrert, må bare få det ut her! Hvordan kan en mann si at han er superforelsket en dag og en uke senere være helt kald.. jeg fatter det ikke!

Nei, nå er det på tide med en rebound, selv om jeg i prinsippet er motstander av det! jeg er desperat etter å få tankene over på noe annet..

Takk for responser på mitt lille utbrudd (bedre at utbruddet kommer her enn til han!).

Skrevet

ja, nå har det gått over en uke uten et pip fra han, jeg HATER at jeg la meg så flat for denne mannen. sa til og med at det var den beste sex'en jeg noengang hadde hatt, huff. føler meg patetisk:(

har tenkt over om jeg skal ta kontakt for å si at det ikke kommer til å fungere uansett, men det virker litt påtatt! det beste er nok å bare kutte tvert. '

Jeg er så sykt frustrert, må bare få det ut her! Hvordan kan en mann si at han er superforelsket en dag og en uke senere være helt kald.. jeg fatter det ikke!

Nei, nå er det på tide med en rebound, selv om jeg i prinsippet er motstander av det! jeg er desperat etter å få tankene over på noe annet..

Takk for responser på mitt lille utbrudd (bedre at utbruddet kommer her enn til han!).

Jeg har hatt beundrere som jeg har vært veldig, veldig glad i. Men jeg vet at det ikke kom til å bli noe! At de var forelsket, gjorde at jeg trakk meg bort. Det er noe med, at en ikke vet hvordan man skal takle en beundrer? Sånn er det med meg, hvertfall. Har aldri vært noe personlig rettet mot fyren. Bare at JEG ikke vet hvordan jeg skal håndtere situasjonen på best mulig måte.

Hva skal han gjøre? Jeg vet at du ønsker at han skal ringe, holde rundt deg og si at det skal bli dere to. Men han kan jo ikke det, så hva skal han gjøre? ringe og skade hjertet ditt mer?

Det er faktisk vanskelig å være på den andre siden. Mitt tips er å tenke på deg selv nå, jeg vet at han innerst inne ønsker det. Han ønsker at du blir sterk, at du tar vare på deg selv, smiler og er glad og treffer mennesker som er positive. Ikke mennesker som det er vondt å se!

Skrevet

Jeg tror gutten er glad i deg, og jeg tror også at han synes det blir for tett å bo med deg. Du kan jo spørre hva som er hans drømmeopplegg, og om det er med deg eller med ei dame med andre egenskaper, og eventuelt hvilke andre egenskaper.

Kanskje drømmen hans er å besøke deg en til 2 ganger i uka for god kos, og få være alene for seg selv resten av uka.

Kanskje det optimale hadde vært å ha en leilighet i naboblokka og treffes litt innimellom.

Det er mange som ikke takler å bo tett med en person, og trenger å slappe av alene, men samtidig er lykkelige når de møter sin elskerinne.

Finn ut hva han egentlig vil.

Finn ut hva du vil.

Hvis forskjellene er betydelige, snakk sammen og vurder kompromiss, eller ett rent brudd i vennskap, der du må bryte kontakten helt fordi det er for vondt med tilbakefall.

Skrevet

Tusen takk for mange gode svar, det er god trøst i dem. :)

Jeg prøver å holde meg helt unna han, men det er vanskelig pga. felles venner. Hører stadig noe om han fra andre.. Fikk nettopp melding av han, lurte på hva jeg drev med osv. Svarte bare kort. Jeg har prøvd å date andre, men blir bare deprimert av det.

Egentlig vil jeg kutte han helt ut for å klare å gå videre, men noe inni meg sier at det er mannen i mitt liv. Jeg vet at jeg ikke kan pushe han mer nå, men hvordan skal jeg klare å være tålmodig? Huff, jeg blir helt gal av dette. Skal det være så vanskelig?

Gjest Bianca28
Skrevet (endret)

Tusen takk for mange gode svar, det er god trøst i dem. :)

Jeg prøver å holde meg helt unna han, men det er vanskelig pga. felles venner. Hører stadig noe om han fra andre.. Fikk nettopp melding av han, lurte på hva jeg drev med osv. Svarte bare kort. Jeg har prøvd å date andre, men blir bare deprimert av det.

Egentlig vil jeg kutte han helt ut for å klare å gå videre, men noe inni meg sier at det er mannen i mitt liv. Jeg vet at jeg ikke kan pushe han mer nå, men hvordan skal jeg klare å være tålmodig? Huff, jeg blir helt gal av dette. Skal det være så vanskelig?

sånt er alltid vanskelig.

Men prøv å tenk litt sånn: Hadde han behandlet deg slik om han var mannen i ditt liv?

Endret av Bianca28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...