Gå til innhold

Industri Energi - advokatforsikring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et brev i fjor om dette med advokatforsikring gjennom IE, kosta 300 kr og det var i følge brevet valgfritt om eg ville ha den eller ikkje (betal om man vil ha). Eg hadde ikkje noe behov for advokatforsikring så eg ignorerte den. Den gjaldt fram til 31. mars 2010. Nå har eg plutselig fått eit nytt brev, ein betalingspåminnelse.

"Vi kan ikke se å ha mottatt betaling for din advokatforsikring i IE. Etter dette varsel vil vårt krav etter fristen bli oversendt til SErgel Norge AS for videre purring/inkasso."

Eg har ikke fått noe nytt brev om ny advokatforsikring etter det eg nevnte i begynnelsen (som gikk ut i mars). Denne purringen gjelder for ein advokatforsikring fra 01.04.10 til 30.09.10. Med andre ord, purringen/påminnelsen kom i postkassen min ETTER advokatforsikringen var utgått og ikke lenger gjeldende. Bruker de seriøst seks måneder på å sende ein purring/påminnelse? Er det tilfeldig at den kommer etter at forsikringen (som eg ikkje vil ha!) er utløpt??

Eg har planer om å sende ein mail og forklare at de ikkje får ei krone av meg, men eg aner ikke hva eg skal skrive.. Noen som er flinke med ord og høflige som kan hjelpe meg litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor fikk du det opprinnelige brevet fra de?

Var det bare en masseutsendelse eller hadde du vært i kontakt med de på forhånd?

Gjelder dette næring eller privat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...