Gå til innhold

Fra eksens store penis til mindre penis i nytt forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på vei inn i et nytt forhold, og dette er kanskje en smule overfladisk av meg, men jeg er litt betenkt.

Det har seg slik at eksen min hadde en utrolig stor penis og jeg tror vaginaen min har utvidet seg endel for å tilpasse seg den. Men, som sagt så er jeg på vei inn i et nytt forhold og ikke at jeg har sjekket, men jeg er ganske sikker på at typen har mindre penis enn min eks.

Jeg er blitt veldig glad i gutten, men sex er også en stor del av et forhold for meg så jeg er redd vi ikke skal passe sammen der nede.

Jeg gjør knipeøvelser av og til, men kunne nok vært flinkere. Har liksom en følelse av at det ikke blir så mye trangere der nede, men jeg tar kanskje feil. Jeg kan kjenne at det strammer litt når jeg stikker en finger inn i vagina og klemmer. Men synes det er litt stor plass inne i vaginaen.

Jeg vil jo være finest mulig og gjøre bra inntrykk på den nye typen første gang vi har sex. Noen jenter som har opplevd dette og eventuelt kan dele erfaringer eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips: Slutt å tilbe store peniser.

Det fysiske finner dere en ordning på, men om du er besatt av tanken på at størst er best vil det aldri fungere. Husk at 99% av kvinnens orgasme ligger i hodet. Om du klarer å si til deg selv at en penis er en penis uansett hvordan den ser ut, og at det du har sex med er primært mannen den sitter fast på har du kommet langt på vei allerede.

Skrevet

Ts her

jeg er i grunn ikke så fryktelig interessert i store peniser, de er ofte slappere og mister futten lettere enn en litt mindre en, jeg kan i grunn ikke si jeg drømmer spesielt mye om store peniser heller. Jeg vil bare ikke kjennes vid ut for den nye typen. Det er det jeg ville frem til, og tips fra jenter (eller menn for den saks skyld) om det er noen triks for å bli trangere.

Skrevet

Gjør knipeøvelser daglig. Jeg har hatt en diger (veldig grov), og har en nå som muligens er litt under gjennomsnittet, og sexen er nok enda bedre med nåværende enn med han som hadde den store. Jeg vet jeg var litt bekymret for om vi ville passe der nede... etter et par fødsler har jeg ikke opplevd det mange snakker om - at de blir om mulig trangere etter. Jeg er dessverre omvendt. Men sexen er herlig, og skal jeg tolke min nåværende mann, føler han det samme. Ellers hadde han neppe klaget over at han kommer for fort ;)

Så ikke bekymre deg. Gi deg hen og nyt. Men knipeøvelser skader aldri, uansett alder, størrelsen i utgangspunktet eller om du har født :)

Skrevet

Knip, knip og atter knip! :)

Skrevet

Skjeden er veldig elastisk, og vil trekke seg sammen av seg selv, med en gang du slutter å ha noe stort i den på regelmessig basis. Min erfaring er at dette ikke er noe problem, og jeg har aldri gjort en knipeøvelse i hele mitt liv. Jeg gikk fra monsterpenis til stor penis til medium, og alt dette gikk helt greit. Så lenge en pikk er over ett visst minimumsmål blir ikke dette noe større problem enn det du selv gjør det til.

Skrevet

Jeg har et par veldig gode venner, som også er ekser av meg. I ettertid av bruddet har vi snakket åpent om ting, og det kom fram at begge to hadde funnet seg noen som var under snittet etter de var sammen med meg. Det gikk veldig bra for begge to, men hun ene sa at for henne satt det mentalt de første par ukene. Fysisk var det veldig bra, men mentalt synes hun at han var liten og måtte jobbe med seg selv. Selvom fyren var innenfor normalen. Etterhvert gikk det seg til, og de hadde svært god sex. Så kvinner kan fint tilpasse seg, men nøkkelen er knipeøvelser. Begge parter har veldig godt av det, uansett hvor godt man skulle passe... ;)

Skrevet

Jeg har et par veldig gode venner, som også er ekser av meg. I ettertid av bruddet har vi snakket åpent om ting, og det kom fram at begge to hadde funnet seg noen som var under snittet etter de var sammen med meg. Det gikk veldig bra for begge to, men hun ene sa at for henne satt det mentalt de første par ukene. Fysisk var det veldig bra, men mentalt synes hun at han var liten og måtte jobbe med seg selv. Selvom fyren var innenfor normalen. Etterhvert gikk det seg til, og de hadde svært god sex. Så kvinner kan fint tilpasse seg, men nøkkelen er knipeøvelser. Begge parter har veldig godt av det, uansett hvor godt man skulle passe... ;)

Dersom min partner hadde diskutert med sin eks min pensin kontra hans hadde det vært skyhøyt over min grense for utroskap. For å si det mildt.

Skrevet

Dersom min partner hadde diskutert med sin eks min pensin kontra hans hadde det vært skyhøyt over min grense for utroskap. For å si det mildt.

Det var lenge etter bruddet mellom eksene og deres nye, og jeg visste heller ikke hvem det var. Enig i at det er merkelig, men kvinner snakker om detaljer. Det er jo ikke noe nytt.

Skrevet

Enig i at det er å tråkke langt over en grense, men å kalle dette utroskap blir vel relativt feil. Det er ikke utroskap alt du ikke liker.

Gjest Gjesten
Skrevet

Enig i at det er å tråkke langt over en grense, men å kalle dette utroskap blir vel relativt feil. Det er ikke utroskap alt du ikke liker.

At veninner diskuterer penisstørrelser på kjærester og eks-kjærester er vel ikke noen bombe, er det vel. Om noen av gutta kom til kort under sammenligningen, hva så?

Utroskap er det ikke.

"Tråkke langt over en grense"?

...Jeg synes ikke det heller, faktisk.

Er selv mann.

Skrevet

Tips: Slutt å tilbe store peniser.

Det fysiske finner dere en ordning på, men om du er besatt av tanken på at størst er best vil det aldri fungere. Husk at 99% av kvinnens orgasme ligger i hodet. Om du klarer å si til deg selv at en penis er en penis uansett hvordan den ser ut, og at det du har sex med er primært mannen den sitter fast på har du kommet langt på vei allerede.

Jeg er enig i at det fysiske ordner seg og at mye av orgasmen ligger i hodet. Jeg er lett å påvirke visuelt, og det er ingen ting som gjør meg kåtere enn synet av en stor og erigrert pikk. Etter en lang og deilig oppvarming kan jeg komme momentant når han penetrerer. Da er jeg på det kåteste, samtidig som jeg elsker det litt smertefulle når en svær penis presser seg inn. Det tenner meg også veldig å se et veldig organ som glir ut og inn av meg. Speil er tingen, for å få "panoramautsikt". :fnise:

Jeg tilber ikke store pikker, men størrelsen teller for meg like mye psykisk som fysisk. Det beste er at mannen min gir meg alt dette til overmål... :gjeiper:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Du verden så åpent forhold dere har...!

Skrevet

Du verden så åpent forhold dere har...!

Ja, det har vi. Vi kan snakke med hverandre om alt. Og lærer av hverandre.

Skrevet

har selv gått fra stor til medium og har bedre sex nå. Synes ikke det virker som om at jeg er større enn tidligere og jeg har hatt barn og ble trangere etter fødsel. Synes det er en fordel med middelspenisen, siden han kan kjøre på i alle stillinger uten at det gjør vondt for meg:) Mao: Sex ble bedre grunnet kjemi og annet, med mindre penis er mikro, har det lite å si for meg, kan faktisk foretrekke middels fremfor kjempestor.

Skrevet

At veninner diskuterer penisstørrelser på kjærester og eks-kjærester er vel ikke noen bombe, er det vel. Om noen av gutta kom til kort under sammenligningen, hva så?

Utroskap er det ikke.

"Tråkke langt over en grense"?

...Jeg synes ikke det heller, faktisk.

Er selv mann.

Nei, mulig du som mann syntes det er greit at din samboer/kone forteller sin eks. at du har mindre pikk enn ham, men jeg syntes slikt er upassende og langt over en grense.

Du fikk muligens ikke med deg at det var slik det gikk til :)

Skrevet

Man blir ikke vid fordi man har sex med en med stor penis!

Skrevet

Man blir ikke vid fordi man har sex med en med stor penis!

hvordan blir man vid da om jeg får spørre? :popcorn:

Skrevet

Noen er trang, andre er vid, Men hvordan man BLIR vid, er vel heller kansje alderdom. Ting blir slappere.

Skrevet

hvordan blir man vid da om jeg får spørre? :popcorn:

Med alderen og pga fødsler. Noen kan også bli videre hvis de aldri gjør knipeøvelser. Men å bli vid av noe som er på tykkelse med en stor banan er umulig, hvis man da ikke har sex 50 ganger om dagen. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...