AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har siteadvisor og regner med med den så kom mcafee security scan med også. Den popper opp flere ganger om dagen der den ber meg om å scanne. Husker ikke helt hva det stod, men tror det står noe sånt som at jeg mangler antivirusprogram eller noe. Jeg scannet og da fant den ikke noe problem. Antivirusprogram har jeg, men ikke mcafee. Noen som vet om jeg kan få fjernet mcafee security scan? Synes det er fryktelig irriterende at den popper opp i tide og utide.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, nå poppet den opp i gjen. Få McAfee security scan-oppdatering står det som overskrift. Jeg vil ikke ha noe oppdatering for pc-en min er alt beskyttet.
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Har to venner som sliter med det samme og har ikke tall på alt vi har forsøkt for å få det der #&(!*! bort. Venter spent på løsning jeg også.
Gjest Emera Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg avistallerte det, siden har det ikke poppet opp noe som helst derfra.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg avistallerte det, siden har det ikke poppet opp noe som helst derfra. Takk for svar. Trodde det var noe greier som var i siteadvisor, jeg. Men nå så jeg jo at det er jo et eget program. Nå er i hvertfall den avinstallert. Men noen som vet hva det er for noe? Gikk i mappa der den lå og så noen exefiler som jeg trykket på, men ingenting skjedde. Ser ikke ut security scan virker som den skal. Er det kanskje bare en demo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå