Gå til innhold

knusktørr

Fremhevede innlegg

Skrevet

heisann

jeg går på endel medisiner som jeg mistenker at gjør meg knusktørr der nede. jeg har vært småsyk en stund derfor har ikke jeg og sambo hatt sex heller. inatt vekket ham meg med et klart ønske, og jeg var med på leken, men han kom ikke inn.. knusktørt. vi måtte bare la være. kjempeflaut for meg, for det har aldri hendt før - derfor jeg mistenker medisinene for og tulle med meg. er det bare og bruke glidekrem her? jeg er litt uerfaren, derfor jeg stiller et litt tullete spørsmål her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!! jeg liker de vannbaserte best. Har brukt det mange ganger.

Skrevet

og da skal det gå av seg selv? ts her, føler meg som en tulling som spør så tullete.. men var så flaut inatt. vi bare la oss hver til vår side.

Skrevet

ja, da skal det gå av seg selv:)

Gjest Eurodice
Skrevet

heisann

jeg går på endel medisiner som jeg mistenker at gjør meg knusktørr der nede. jeg har vært småsyk en stund derfor har ikke jeg og sambo hatt sex heller. inatt vekket ham meg med et klart ønske, og jeg var med på leken, men han kom ikke inn.. knusktørt. vi måtte bare la være. kjempeflaut for meg, for det har aldri hendt før - derfor jeg mistenker medisinene for og tulle med meg. er det bare og bruke glidekrem her? jeg er litt uerfaren, derfor jeg stiller et litt tullete spørsmål her.

Du spør ikke tullete, det er mye man kan være usikker på når man er ung (?) og uerfaren som deg.

Mange slags medisiner kan ha innvirkning på lubrikasjonen i underlivet. Hvordan er det med lystfølelse? Blir du tent på og får lyst til å ha sex med samboeren din? Hvis man har liten eller ingen lyst, blir det dårlig med produksjon av "smørevæske" i skjeden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...