Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det verste dere har gjort i et forhold grunnet sjalusi eller dårlig selvtillit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gått inn på telefonen hans og slettet nummeret til ei som sendte han meldinger innimellom og som var interessert i han.

Logget meg inn på fb'n hans mens han sov ut etter ein fest og fjernet ein venneforespørsel fra ei han kysset på den festen.

Det er vel det verste. Han vet om den første, men ikke den andre. :sjenert:

Skrevet

lest meldinger på telefonen hans, men det var helt tåpelig og fant ikke noe av interesse.Et tilfelle av paranoia en fyllakveld.

Skrevet

Må nevnes at jeg bekjente mine synder dagen etterpå og ble tilgitt med en gang. Vi har nå et helt åpent "telefonforhold" dvs at jeg kan se på hans telefon nårsomhelst og han kan se på min. Men det gjør vi aldri lengre siden det aldri har vært noe å finne der.. ;) men det hjalp oss i starten når vi begge var litt usikre og småsjalu av oss.

Skrevet

Gitt meg ut for å være noen andre på facebook bak en falsk profil og spurte hvordan de kjente hverandre. Dette fordi jeg ikke trodde på hans forklaring rundt bekjentskapet.

Lest meldinger, sjekket e-post, facebook, logg på pcen. Slettet/blokket jenter på msn han har hatt kontakt med som fortsatt tok kontakt med han.

Skrevet

Gitt meg ut for å være noen andre på facebook bak en falsk profil og spurte hvordan de kjente hverandre. Dette fordi jeg ikke trodde på hans forklaring rundt bekjentskapet.

Lest meldinger, sjekket e-post, facebook, logg på pcen. Slettet/blokket jenter på msn han har hatt kontakt med som fortsatt tok kontakt med han.

Noe av det samme, sjekka meldinger, sjekka mail, facebook, sjekka mobilloggen hans, og sletta/blokka ei på facebook. Lenge leve den helvetes sjalusien.

Skrevet

Ingen er jo sjalu uten grunn og det å få bekreftet mistanken sin er ofte en lettelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...