Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. har nå prøvd veet sine produkter både disse stripsene med ferdig voks imellom (kaldvoks) og den krukka man skal varme opp og smøre på huden, uten at jeg får det til å fungere. hårene sitter igjen. hva kan jeg bruke? å handle fra e-bay kan være aktuelt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk heller ikke til å vokse selv. Hårene var rett og slett bare for sterke tror jeg for slike hjemme-greier. Jeg anbefaler deg heller å bruke en epilator, det bruker jeg og er ganske fornøyd med det.

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg synes den krukka fra Veet som må varmes opp fungerer fint, men er ikke like glad i de ferdigstripsene.

Har hørt mye bra om sugaring fra body shop, men har ikke prøvd den. Om du ikke får det til med Veet så er det vel uansett kanskje teknikken det er noe galt med. Det krever litt trening!

Skrevet

ja kan godt hende det er teknikken, men jeg fikk det til en gang, med varmvoks. av en type som settes i stikkontakta og rulles på, men aaaner ikke hva den het desverre!

Epilator har jeg prøvd, syns det er altfor tidkrevende og sitter mange hår igjen. men det kan hende det var fordi jeg ikke kjøpte den dyreste epilatoren?

Gjest Anjelika
Skrevet

ja kan godt hende det er teknikken, men jeg fikk det til en gang, med varmvoks. av en type som settes i stikkontakta og rulles på, men aaaner ikke hva den het desverre!

Epilator har jeg prøvd, syns det er altfor tidkrevende og sitter mange hår igjen. men det kan hende det var fordi jeg ikke kjøpte den dyreste epilatoren?

Ah, sånn har jeg også hatt for mange herrens år siden! Den var god ja, men jeg husker heller ikke hva den heter.

Mulig en av grunnene til at den var så grei var at det var lett å fordele et jevnt lag. En vanlig feil er å kline for tjukt på, kanskje du gjør dette?

Skrevet

Ah, sånn har jeg også hatt for mange herrens år siden! Den var god ja, men jeg husker heller ikke hva den heter.

Mulig en av grunnene til at den var så grei var at det var lett å fordele et jevnt lag. En vanlig feil er å kline for tjukt på, kanskje du gjør dette?

ja har en følelse av at det er det jeg har gjort det. hehe:)

kikket på e-bay etter denne men fant ikke noe..

Skrevet

Noen som har prøvd sånn papirløs voks? Jeg har hørt mye bra om den, skal være bedre om mindre smertefull, kommer i sånn perleform og må smeltes som vanlig voks. Noen som vet hvor kan man kjøpe den (Internett)?

Skrevet

Jeg har lest at det er bedre å bruke smeltet sukker, skal være mye bedre enn voks...

Skrevet

Jeg har lest at det er bedre å bruke smeltet sukker, skal være mye bedre enn voks...

Å gud, er du gal? Du kan ikke anbefale noen å smøre smeltet sukker på bena, er du klar over hvor varmt de blir???

Skrevet

hallo, man skal jo ikke ta kokende sukker på....men tåler man varm voks, så tåler man varmt sukker også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...