Smørblomst82 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å male en kontrast vegg på soverommet mitt. Men i stedet så tenker jeg å male på et stort lærret og lime på en tekst. Går det an å male med Lady vegg maling på et lærret?
Gjest Agurkolat Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, da gjer da, maler sjølv kun med veggmaling på mine malerier.
Bernardette Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å male en kontrast vegg på soverommet mitt. Men i stedet så tenker jeg å male på et stort lærret og lime på en tekst. Det høres kjempestilig ut!
sjonsi Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Ja, det går kjempefint. Faktisk blir resultatet ganske så fint, og mer holdbart enn akrylmaling.
Smørblomst82 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2010 Supert Har malt et strøk nå og venter bare på at sjablongen skal komme i posten nå, så er bilde klart til å henges opp.
molluskel Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Det var en god ide` kan jeg spørre hva slags sjablong du har bestilt,og hvor?
Smørblomst82 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg bestilte fra ebay.. Husker ikke helt hva selgeren het. Men var mye billigere der enn å kjøpe i butikken ihvertfall. Jeg har bestilt "Always kiss me goodnight" Betalte vel ca 120 kroner eller noe og den er ganske stor. Kunne velge forskjellige farger også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå