Vinterbrud1402 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 hva bruker dere å gi i gave til brudepar? skal i bryllup til en veninne somogså var forloveren min og trenger noen gave tips hvor mye penger legger dere i gaver
Barcelone Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Litt vanskelig å svare på hva du skal gi i gave til venninnen din. Det er jo du som kjenner henne. Tror kanskje jeg hadde brukt 1000+/- Kommer jo litt av på hva man finner på. Har de ikke noen øsnkeliste du kan se på? Hvis ikke hva med å spørre hva de ønsker seg?
Vinterbrud1402 Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2010 ja,men som oftest er det ønskelister med glasserservice etc, som også er vell og bra men kunne tenke meg å gi noe litt mer gøyt noe som en kanskje husker spesielt godt
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg foreslår en Candy Bouquet! Disse kule blomsterbukettene av godteri selges på Rema 1000 på bislett(Sporveisgaten)og Ullevål Sykehus Hotell eller Kiosken på Rikshospitalet. De er råkule! Alternativt kan man bestille her! Perfekt som gave til den som har alt! Når man blir lei av den er det bare å spise den opp! Dropsene er dritgode! (noen selges med Twist-sjokolade også) Og den tar seg bra ut som dekor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå