AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Noen som har erfaring med Redken-produkter? Jeg har helt forferdelig hår Har naturlig krøll/fall i håret, men sliter med å få håret fint. Bruker mye rettetang fordi håret er tørt,pørøst og krøllen blir brusete og luftig fremfor spenstig, fuktig osv. Har tørr hodebunn, så bruker redkenshampo for det. Den er allright og har gjort det noe bedre. Har også kjøpt Redken ekstreme for å styrke håret, den også virket veldig bra. Meeen, så trenger jeg noen tips til å få håret fuktigere og spenstigere. Har prøvd Real control serien, den gjør håret bare kvasi-rett - dvs krøllene blir dratt litt ut og håret blir løst og ikke sånn jeg vil ha det. Så lurer egentlig på om Curl serien eller moisture serien vil fungere best? Og siden jeg må bruke shampo for hodebunnen så er jeg ikke interessert i hele serien, men evt en eller to produkter som kan funke. Noen tips??
Lulilelu Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 De tipsene jeg kan komme med er ikke redken produkter. Det er første er jo at du må slutte å bruke rettetang så ofte. Det ødelegger bare håret mer og år. Det spiller egentlig ingen rolle hvor bra produkter du bruker så lenge du bruker rettetang hele tiden. For å gi håret fuktighet så må du ha en god hårkur. L'OREAL PROFESSIONAL SERIE EXPERT ABSOLUT REPAIR MASK skal være veldig god. Den har fått masse god kritikk og terninkast 5 og 6 på tester. For å få håret rett vil jeg anbefale STRAIGHT SEXY HAIR - Power Straight Straightening Balm.
elliane Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Hei! Har nok mye det samme håret som du. Det jeg har funnet som funker bra er: redken extreme ok men jeg bruker nå 2 ulike kurer fra K pack - en med proteiner og en med fuktighet. Etter hårfask tar jeg i Sebastian potion nr 9 og lar håret lufttørke. Ikkje børst håret etter vask og ta minst mulig i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå