AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #21 Skrevet 4. oktober 2010 Men så er også nevnte brukers påstander grundig tilbakevist av reel statistikk, da Reell statistikk! Kaller du en undersøkelse utført av RFSU for "reell statistikk"? Så "nevnte brukers påstander" er tilbakevist? Skal du tilbakevise hennes observasjoner basert på hyppige besøk i svømmehall?
Gjest Gjest24 Skrevet 4. oktober 2010 #22 Skrevet 4. oktober 2010 Et lite utdrag av artikkelen, som Rachel1968 henviste til. "Til tross for sterkt fokus på intimbarbering, sier fortsatt 1 av 4 menn at de ikke ønsker at partneren skal ha et velfrisert underliv." Da er det vel heller grunn til å tenke på de andre 3 av 4 som faktisk er kommet seg videre siden 1970. Takk og lov for deg, @Rachel1968, at du ser ting nettopp slik de bør være. Jeg tror personlig ikke at dette er et problem for kvinner flest. Som artikkelen fra 2008 sa, 9 av 10 kvinner steller seg der nede. Det er snarere alle gutta som går der med renspikka Amazonas-jungler der nede som nå står for tur.
hvitveisiskogen Skrevet 4. oktober 2010 #23 Skrevet 4. oktober 2010 Man kan si det er delte meninger her ja... Selvbildet mitt går opp og ned i takt med at jeg leser meg gjennom alt dette :gjeiper: Første gang jeg tok busten var fordi han ville det. Men fortsatte for min egen del. Får ikke helt til den stussingen, ser mer skamklippet ut når jeg er ferdig, så jeg raker like godt alt bort. Trives best når det er sån halvlangt, så jeg lar det vokse godt ut før jeg raker igjen. Blir det for langt syns jeg det er ubehagelig. Til tider føles det også ømt når det blir så langt. Mulig det har en sammenheng med syklusen og at det ikke bare gjelder meg. ? Tror det kan være godt for huden at man raker bort alt innimellom slik at den får "puste" og smører man seg inn med god fuktighetskrem så blir det helt silkemykt ! Når det gjelder legger og armhuler så raker jeg over der annen hver dag, uansett årstid. Får helt abstinenser om jeg ikke gjør det. Er bare å smøre seg med god futighetskrem så tørker man ikke ut. Jeg bruker en med mye aloevera.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #24 Skrevet 4. oktober 2010 Et lite utdrag av artikkelen, som Rachel1968 henviste til. "Til tross for sterkt fokus på intimbarbering, sier fortsatt 1 av 4 menn at de ikke ønsker at partneren skal ha et velfrisert underliv." Da er det vel heller grunn til å tenke på de andre 3 av 4 som faktisk er kommet seg videre siden 1970. Takk og lov for deg, @Rachel1968, at du ser ting nettopp slik de bør være. Jeg tror personlig ikke at dette er et problem for kvinner flest. Som artikkelen fra 2008 sa, 9 av 10 kvinner steller seg der nede. Det er snarere alle gutta som går der med renspikka Amazonas-jungler der nede som nå står for tur. Synes det er så utrolig trist når voksne (?) kvinner omtaler intimbarbering vs ikke som å "komme seg videre siden 1970". "Renspikka Amazonasjungler". Du snakker som om kropp var noe ekkelt, som noe vi må manipulere og fikse og reparere på for at vi ikke skal spy av den. Jeg er så inderlig glad for at jeg har et naturlig forhold til kropp og alt den har å by på. Jeg føler meg like lekker og normal og ønsket uavhengig av lengden på busken. Og jeg har prøvd det meste. "Takk og lov for deg, @Rachel1968, at du ser ting nettopp slik de bør være." Ser du virkelig ikke hvor latterlig dette blir? "Ting nettopp slik de bør være?" Bør?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #25 Skrevet 4. oktober 2010 Tror det kan være godt for huden at man raker bort alt innimellom slik at den får "puste" Gjør du det på hodet også da eller? :gjeiper: Vi er skapt med kjønnshår, og jeg synes det er ufattelig trist at det blir sett på som ekkelt og urenslig. Litt sært å si at man ikke trenger kjønnshår fordi man kan holde det rent, og så i samme innlegg skrive noe om alt som samler seg når man har hår. Litt selvmotsigende kanskje..? I vår del av verden er vi så renslige at dette ikke er noe å tenke over uansett hva man velger. Vi blir knapt nok skitne og de fleste av oss dusjer oftere enn vi trenger.
Gjest Gjest24 Skrevet 4. oktober 2010 #26 Skrevet 4. oktober 2010 Tillat meg å nok en gang ta til motmæle og si at jeg derimot synes det er trist at flere folk her på tråden ser på intimbarbering som en uting og kanskje ikke engang gidder å ta seg bryet med å frisere seg!! Ok, det er flere av dere på denne tråden, som i andre liknende tråder, men innse nå fakta faen: Tiden for å faktisk rake løvet der nede er for lengst kommet. Dette er ikke noen simpel "trend" som bare kommer til å dø ut. Intimbarbering er kommet for å bli, er noe som faktisk har eksistert i årtusener (men da utelukkende blant kvinner), og jeg mener at trenden kommer til å ytterligere tilta ved fremtidige generasjoner og at flere av gutta forhåpentligvis kommer til å catch the drift og hive seg på. Synd for alle dere andre som fortsatt tviholder på dette fæle skjegget, og da mener jeg dere gutta. For damene sin del tar jeg det rett og slett for gitt at dere steller seg der nede; noe annet er rett og slett TABU.
Gjest fan Skrevet 4. oktober 2010 #27 Skrevet 4. oktober 2010 Bare noen få i vennekretsen min barberer seg og INGEN av jentene på jobben(22stk, 18-48år)
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #28 Skrevet 4. oktober 2010 Tillat meg å nok en gang ta til motmæle og si at jeg derimot synes det er trist at flere folk her på tråden ser på intimbarbering som en uting og kanskje ikke engang gidder å ta seg bryet med å frisere seg!! Ok, det er flere av dere på denne tråden, som i andre liknende tråder, men innse nå fakta faen: Tiden for å faktisk rake løvet der nede er for lengst kommet. Dette er ikke noen simpel "trend" som bare kommer til å dø ut. Intimbarbering er kommet for å bli, er noe som faktisk har eksistert i årtusener (men da utelukkende blant kvinner), og jeg mener at trenden kommer til å ytterligere tilta ved fremtidige generasjoner og at flere av gutta forhåpentligvis kommer til å catch the drift og hive seg på. Synd for alle dere andre som fortsatt tviholder på dette fæle skjegget, og da mener jeg dere gutta. For damene sin del tar jeg det rett og slett for gitt at dere steller seg der nede; noe annet er rett og slett TABU. "Tiden for å rake løvet er rett og slett kommet?" Å ikke rake busken er tabu? Unnskyld, men er du i tenårene? Du virker så ung og usikker.
Gjest Gjest24 Skrevet 4. oktober 2010 #29 Skrevet 4. oktober 2010 Korreksjon: Ok, det er flere av dere på denne tråden, som i andre liknende tråder, men innse nå fakta faen: Tiden for å faktisk rake løvet der nede er for lengst kommet. Dette er ikke noen simpel "trend" som bare kommer til å dø ut. Intimbarbering er kommet for å bli, er noe som faktisk har eksistert i årtusener (men da utelukkende blant kvinner), og jeg mener at trenden kommer til å ytterligere tilta ved fremtidige generasjoner og at flere av gutta forhåpentligvis kommer til å catch the drift og hive seg på. Bare noen få i vennekretsen min barberer seg og INGEN av jentene på jobben(22stk, 18-48år) Da vil jeg tildele deg og disse damene spesielt en gedigen SKJERPINGS.
Gjest Gjest24 Skrevet 4. oktober 2010 #32 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) "Tiden for å rake løvet er rett og slett kommet?" Å ikke rake busken er tabu? Unnskyld, men er du i tenårene? Du virker så ung og usikker. Som navnet tilsier, er jeg 24. Jeg er slett ikke usikker, men fortsatt ung. "Å ikke rake busken er tabu? " Det kan du banne på at det er. Er du også en av de som fortsatt lever i en fordums tid? Endret 4. oktober 2010 av Bond
LitaPia Skrevet 4. oktober 2010 #33 Skrevet 4. oktober 2010 er sjeldent i svømmehaller eller felles garderober. Men selv har jeg hår på hodet og kun der. Liker det best slik. Sambo opererer med full dusk på seg selv
Gjest Airi Chikako Skrevet 4. oktober 2010 #34 Skrevet 4. oktober 2010 Blir dere faktisk sinte fordi ikke alle barberer seg? Er dere redde for dem som har nok integritet til å ikke barbere seg, når det er noe de ikke trives med? Barberer meg selv, men foretrekker at kjæresten ikke gjør det, og det gjør han heldigvis ikke heller. Hadde han gjort det, hadde jeg nok ikke nektet ham det, da dette er noe som andre rett og slett ikke har noe å si om, mener jeg. Synes synd på dere som har et så stereotypt blikk på folk at dere klassifiserer folk som underutviklet fordi de ikke følger en trend som ikke tjener noe annet enn vår egen forfengelighet. Det vokser hår der nede, og det slutter ikke å vokse hår der bare fordi vi ikke vil at det skal være der. Det er naturlig.
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2010 #35 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Som navnet tilsier, er jeg 24. Jeg er slett ikke usikker, men fortsatt ung. "Å ikke rake busken er tabu? " Det kan du banne på at det er. Er du også en av de som fortsatt lever i en fordums tid? Jeg tror jeg hadde støtt en eventuell partner fra meg ja hvis jeg hadde grodd full busk, på med vokser det godt utenfor trusekanten kan du si. Tror det er mere vanlig at ikke menn barberer enn at ikke kvinner gjør det. Kan med hånda på hjertet si at jeg ikke kjenner noen som ikke barberer, det er like vanlig som å pusse tenner. Endret 4. oktober 2010 av Vinnie
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #37 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg tror jeg hadde støtt en eventuell partner fra meg ja hvis jeg hadde grodd full busk, på med vøkser deg godt utenfor trusekanten kan du si. Tror det er mere vanlig at ikke menn barberer enn at ikke kvinner gjør det. Kan med hånda på hjertet si at jeg ikke kjenner noen som ikke barberer, det er like vanlig som å pusse tenner. Ser du ned i trusene på folk?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #38 Skrevet 4. oktober 2010 Som navnet tilsier, er jeg 24. Jeg er slett ikke usikker, men fortsatt ung. "Å ikke rake busken er tabu? " Det kan du banne på at det er. Er du også en av de som fortsatt lever i en fordums tid? Det banner jeg ikke på at det er, nei. Jeg lever ikke i fordums tid. Jeg er en oppegående 32-åring med universitetsutdannelse, og ikke spesielt bakstreversk av meg, vil jeg si. Blant mine venninner, alle oppegående, velutdannede damer, enten samboende eller gift, noen med og noen uten barn, foregår det stussing, men ingen ønsker å se ut som et barn. Deres oppegående menn ønsker heller ikke at samboeren/kona skal se ut som et. De ytterst få glattbarberte jentene jeg har sett i svømmehallen, har vært såvidt passert tyve. Det er derfor mitt inntrykk at dette handler mer om å være ung og usikker, enn det handler om å "leve i fordums tid". Å påstå at det "tabu å ikke fjerne dusken" er ingenting annet enn en latterlig påstand. Vet du egentlig hva et tabu er?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #39 Skrevet 4. oktober 2010 Da vil jeg tildele deg og disse damene spesielt en gedigen SKJERPINGS. Hvorfor det?
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2010 #40 Skrevet 4. oktober 2010 Ser du ned i trusene på folk? Nei, gjør du?? Men jenter prater med hverandre, ihvertfall gjør vi det i min venninnegjeng.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå