Gå til innhold

Timeglasset renner ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir ikke akkuratt yngre med årene, selv om jeg er ganske ung til sinns, så nærmer jeg meg 30-årene... :hakeslepp:

Jeg har aldri vært midtpunktet, men har alltid vært med på ting.

Har aldri vært populær hos gutta, siden de bare så de jentene som var frampå.

Har opplevd at andre ler av meg, fordi jeg enda ikke har møtt noen. Tror de kommer til å få seg en god latter den dagen jeg kommer drassende med en fyr.

Jeg liker ikke tanken på det, men jeg vil heller ikke være alene.

Tenker sånn på at jeg må leve nå, mens jeg enda er ung. Men det at andre skal le av meg om jeg møter noen, holder meg tilbake.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men jeg er ulykkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir ikke akkuratt yngre med årene, selv om jeg er ganske ung til sinns, så nærmer jeg meg 30-årene... :hakeslepp:

Har opplevd at andre ler av meg, fordi jeg enda ikke har møtt noen. Tror de kommer til å få seg en god latter den dagen jeg kommer drassende med en fyr.

Tenker sånn på at jeg må leve nå, mens jeg enda er ung. Men det at andre skal le av meg om jeg møter noen, holder meg tilbake.

Slutt å bry deg om hva andre mener. Det er din lykke du skal tenke på og ikke hva de mener du skal gjøre.

Ok. Du ønsker å finne kjærligheten. Hvem er du og hva er det som gjør deg lykkelig. Er det trygghet? Er det spenning? Hva har du å gi noen i et forhold? Hvordan er den kjærligheten du gir. Når du kan svare på de spørsmålene så kan vel begynne å søke den mannen som søker dine egenskaper og som gir deg det du trenger.

Det finnes mange datingfora på nettet hvor du kan treffe potensielle beilere, men skal du finne lykken så må du først ha funnet svarene på spørsmålene over, ellers så blir du fort letende i blinde.

Skrevet

Og hvorfor i allverden skulle folk le av deg om du finner deg en kjaereste?

Og hvorfor bryr du deg?

Du lever ditt liv, drit i hva andre mener du skal gjoere med det.

Skrevet

Andre folk har ikke noe med ditt liv å gjøre.

Du kan ta imot gode råd, noe som er fornuftig, men å ta avgjørelsene det gjør du bare selv.

Gjest Thefainter
Skrevet

Herregud du snakker osm om du er gammel. Du er fortsatt ung! :biggrin:

Tror du er sammen med feil folk hvis de ler av deg fordi du er singel og ikke hopper på den første mannen du ser. Og hvorfor skal de le av deg den dagen du kommer med en fyr? Jeg ser hvertfall ikke noe kompisk med det :klø:

Prøv å ikke bry deg om hva alle andre tenker og syns. Du kan ikke tvinge frem kjærligheten. Ting tar tid, plutselig en dag så er han du vil ha der! :klemmer:

Skrevet

30 år? :gjeiper:

Det er mange rundt deg som er både 30 og 40 og som enda ikke har funnet noen.

Slapp av og bruk tiden på å finne deg selv istenden for å finne en annen.

Lykken er ikke hos en partner men i deg selv. :)

Når du er happy i ditt eget liv og ikke trenger noen for å bli lykkelig, så vil nok noen dukke opp.

Ang alderen din, så tipper jeg at du også må kysse noen frosker før prinsen dukker opp. :):jepp::enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...