Gjest sara Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er en gift dame på 36 år..har vært sammen med gubben snart 6 år.Problemet er at jeg har blitt så trang og tørr!ofte gråter jeg når jeg har sex,uten at han ser da. jeg like trang som om jeg har blitt jumfru igjen,hva gjør jeg?
Gjest Thefainter Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Glidemiddel kan jo være en fin venn å ha... Edit: skrivefeil Endret 3. oktober 2010 av Thefainter
Gjest Raindrops Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg ville kjørt på med mye oppvarming og glidemiddel.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Finn en mann du tenner på, så blir du skikkelig våt skal du se.
Gjest Eurodice Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg er en gift dame på 36 år..har vært sammen med gubben snart 6 år.Problemet er at jeg har blitt så trang og tørr!ofte gråter jeg når jeg har sex,uten at han ser da. jeg like trang som om jeg har blitt jumfru igjen,hva gjør jeg? Det kan være at kroppen din produserer for lite østrogen. Da kan slimhinnene i skjeden skrumpe inn og bli tørre og tynne. Oppsøk legen din og få en undersøkelse. Endret 4. oktober 2010 av Belladonna
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Det kan være at kroppen din produserer for lite østrogen. Da kan slimhinnene i skjeden skrumpe inn og bli tørre og tynne. Oppsøk legen din og få en undersøkelse. Ugh, da må jeg ha forferdelig mye østrogen
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er en gift dame på 36 år..har vært sammen med gubben snart 6 år.Problemet er at jeg har blitt så trang og tørr!ofte gråter jeg når jeg har sex,uten at han ser da. jeg like trang som om jeg har blitt jumfru igjen,hva gjør jeg? Burde du ikke prate med han om det? Syns det er rart du har sex med han når du får vondt av det? Kommunikasjon er viktig!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Hvis musklene i underlivet strammer seg så mye at penetrering er vondt eller smertefullt kan det også være snakk om vaginiasme. Gå til gynekolog og bli utredet for å finne ut hva problemet er, og hvis det er vaginsime får du god hjelp på www.sexologi.no blant annet. Det fikk jeg
Gjest sara Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 tusen takk alle sammen,skal ta en tur til legen .jeg bruker glide middel med det hjelper ikke(fra Apoteket)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå