Gjest arne Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Er det vanlig at jenter spiller "hard to get"? Liker du at en mann spiller "hard to get"?
LeaMichele Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 hvorfor skal man alltid spille spill ? kan man ikke bare si det som det er og slutte lage så mye greier ut av ting. så svaret på spørsmålet ditt blir da nei, jeg liker ikke at menn spiller spill.
Gjest anonym Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Hei! Alle jenter er jo forskjellige. Jeg liker ikke å spille, men av erfaring har jeg lært at dere menn liker å jakte litt. Derfor kan det hende jeg spiller litt, men drar den aldri langt for det kjeder meg. Kanskje derfor jeg er singel...:-)
Gjest nonym Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 ...og en ting til. I noen tilfeller er jeg faktisk ikke keen, men kan bli det hvis fyren viser seg å være en keeper likevel. Ellers så er jeg rett og slett ikke interessert.....og noen ganger sier jeg det ikke rett ut med en gang. Da kan det sikkert virke som jeg driver med et spill.
Gjest Raindrops Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg liker å leke litt av og til, men bare hvis jeg og fyren har kommet til et punkt der begge vet vi vil ha hverandre, spørsmålet er bare når det skjer. Da kan det være gøy, men det forutsetter selvfølgelig at fyren er med på leken. Ellers så hater jeg spill, liker ikke å gå å grunne på hva han mente med ditt og datt og prøver selv å være så klar som mulig på hva jeg vil.
Fuckman1983 Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Enough with these mindgames-bitches Noen ganger må man rett og slett bare gå rett på sak. Det funker forresten veldig bra i syden. Der bestemte jeg meg for at jeg SKULLE ha analsex med noen, og siste kvelden jeg var der gikk jeg rundt og spurte "alle" jenter rett ut om de ville bli knullet i rumpa, og etter å ha spurt ca 30+ jenter var det endelig en blond svenske som bet på. Og tro meg, det var verdt det! Fylte hullet hennes til randen, og vi fikk t.o.m. hotelsjefen på døra pga stønningen hennes :gjeiper: Jeg spurte selvfølgelig ikke nordmenn da det kunne blitt pinelig dersom jeg traff dem senere.
Gjest Eurodice Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Enough with these mindgames-bitches Noen ganger må man rett og slett bare gå rett på sak. Det funker forresten veldig bra i syden. Der bestemte jeg meg for at jeg SKULLE ha analsex med noen, og siste kvelden jeg var der gikk jeg rundt og spurte "alle" jenter rett ut om de ville bli knullet i rumpa, og etter å ha spurt ca 30+ jenter var det endelig en blond svenske som bet på. Og tro meg, det var verdt det! Fylte hullet hennes til randen, og vi fikk t.o.m. hotelsjefen på døra pga stønningen hennes :gjeiper: Jeg spurte selvfølgelig ikke nordmenn da det kunne blitt pinelig dersom jeg traff dem senere. Har det falt deg inn at stønningen kunne skyldes smerte og ikke nytelse?
Ethereal Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg spiller ikke hard to get. Er jeg interessert i en fyr gir jeg uttrykk for dette, og er jeg ikke interessert sier jeg det rett ut. Gutter som leker med meg syns jeg er irriterende og barnslig. Det er mye mer sexy med en gutt som tar det han vil ha, i stedet for å leke lurepikk.
taylor83 Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 Joda, jeg "spiller". Om en manns interesse dabber av og jeg i utgangspunktet likte han litt, da skal jeg hvertfall ha han. Litt sånn "man vet ikke hva man har før man har mistet det". Skikkelig teit, men slik er det bare. Spiller ikke hard to get selv, men har det med å prøve å skjule at jeg faktisk er interessert. Dvs. oppføre meg litt avvisende mot mannen. Mest for å skåne meg selv, antar jeg.
Daniel84 Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 Må man spille for å være hard to get ? Kanskje man faktisk er det? allthough, jeg liker at jenta er litt hard to get da, bare det ikke er for mye
Tinker8ell Skrevet 4. oktober 2010 #12 Skrevet 4. oktober 2010 det er forsjell på å være kostbar og å spille "hard to get". Jeg satte min standar da jeg datet nåværende type, men det var ikke for å lage problemer elle spille spill. Det var mer for at jeg vil følge mine egne grenser...
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #13 Skrevet 4. oktober 2010 Nei og nei. En får væra som en er når’n itje vart som en sku, Inni e vi like, både je og du lol
Fuckman1983 Skrevet 7. oktober 2010 #14 Skrevet 7. oktober 2010 Har det falt deg inn at stønningen kunne skyldes smerte og ikke nytelse? Nei, det har det ikke, rett og slett fordi det var nytelse. Tro meg.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #15 Skrevet 7. oktober 2010 Nei, det har det ikke, rett og slett fordi det var nytelse. Tro meg. Hvor tok hotellsjefen spruten? I munnen, forhåpentligvis?
Facepainter Skrevet 7. oktober 2010 #16 Skrevet 7. oktober 2010 Kvinner er hard to get sammenlignet med menn, så det er ikke noe spill
Gjest Sommertid Skrevet 7. oktober 2010 #17 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg spiller ikke hard to get. Er jeg interessert i en fyr gir jeg uttrykk for dette, og er jeg ikke interessert sier jeg det rett ut. Gutter som leker med meg syns jeg er irriterende og barnslig. Det er mye mer sexy med en gutt som tar det han vil ha, i stedet for å leke lurepikk. Kunne ikke sakt det bedre selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå