AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Her har vi noen som har forstått det! I stedet for å sy puter under armene på barna får de utforske ting som er gøy!
~white lady~ Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Morsomt klipp Ikke store gutten, 4 år kanskje. Og han sykla jo på veien flere steder, så her kunne det gått galt. Men er enig med deg; ungene trenger å erfare litt selv, så lærer de å bli selvstendige tenkende individer ganske tidlig.
jolie Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Ja, for dette var jo ikke iscenesatt for å vise guttens ferdigheter på sykkel i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Ja, for dette var jo ikke iscenesatt for å vise guttens ferdigheter på sykkel i det hele tatt. Helt sikkert, men gutten får i det minste prøve seg. Så overbeskyttende mange her på forumet tviler jeg på at mange av barna til brukerne her inne får prøve tilsvarende!
jolie Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Han får prøve seg på sykkel. Han sykler jo ikke til barnehagen alene.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Han får prøve seg på sykkel. Han sykler jo ikke til barnehagen alene. ?
Mixelite Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) ? Han har jo en fotograf med seg. Er det bare meg som ser humoren i denne filmen i stedet for noen store underliggende budskaper(utover at han er en racer på sykkel)? Gutten får beskjed om å ta strake veien til skolen og gjør det stikk motsatte. Som barn gjerne gjør. - Og Nøtteliten Endret 4. oktober 2010 av Mixelite
~white lady~ Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Han har jo en fotograf med seg. Er det bare meg som ser humoren i denne filmen i stedet for noen store underliggende budskaper(utover at han er en racer på sykkel)? Gutten får beskjed om å ta strake veien til skolen og gjør det stikk motsatte. Som barn gjerne gjør. - Og Nøtteliten Jeg la også merke til det. Typisk unger
LukaFrost Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 En skikkelig tøffing dette! Hvis jeg får et sånt barn skal jeg være fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå