Gå til innhold

Riktig barneoppdragelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi noen som har forstått det! I stedet for å sy puter under armene på barna får de utforske ting som er gøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt klipp :)

Ikke store gutten, 4 år kanskje. Og han sykla jo på veien flere steder, så her kunne det gått galt. Men er enig med deg; ungene trenger å erfare litt selv, så lærer de å bli selvstendige tenkende individer ganske tidlig.

Skrevet

Ja, for dette var jo ikke iscenesatt for å vise guttens ferdigheter på sykkel i det hele tatt.

Skrevet

Ja, for dette var jo ikke iscenesatt for å vise guttens ferdigheter på sykkel i det hele tatt.

Helt sikkert, men gutten får i det minste prøve seg. Så overbeskyttende mange her på forumet tviler jeg på at mange av barna til brukerne her inne får prøve tilsvarende!

Skrevet

Han får prøve seg på sykkel. Han sykler jo ikke til barnehagen alene.

Skrevet

Han får prøve seg på sykkel. Han sykler jo ikke til barnehagen alene.

?

Skrevet (endret)

?

Han har jo en fotograf med seg.

Er det bare meg som ser humoren i denne filmen i stedet for noen store underliggende budskaper(utover at han er en racer på sykkel)? Gutten får beskjed om å ta strake veien til skolen og gjør det stikk motsatte. Som barn gjerne gjør. - Og Nøtteliten :)

Endret av Mixelite
Skrevet

Han har jo en fotograf med seg.

Er det bare meg som ser humoren i denne filmen i stedet for noen store underliggende budskaper(utover at han er en racer på sykkel)? Gutten får beskjed om å ta strake veien til skolen og gjør det stikk motsatte. Som barn gjerne gjør. - Og Nøtteliten :)

Jeg la også merke til det. Typisk unger ;)

Skrevet

En skikkelig tøffing dette! Hvis jeg får et sånt barn skal jeg være fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...