Independent_ Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg bor i den delen av Norge hvor man trenger en utrolig god jakke om vinteren! En som både er vintett, vanntett og veldig varm. Jeg er litt utdatert på hva som fins på markedet i dag. Har prøvd å sett på nettsider til store merker, men finner lite egentlig. Noen som har noen tips til meg? Det bør være en damemodell i og med at jeg må ha plass til puppene i den.
Vulpes Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Tenker du på en dunjakke da, eller? Jeg har en dunparkas fra Bergans, den er god og varm. Sikkert ikke det varmeste av det varmeste, men skal man ha det så må man nok ut med ganske mange tusenlapper. Så mitt inntrykk er at Bergans har noen av de beste jakkene innenfor en relativt rimlig prisklasse når det gjelder kvalitets-dunjakker
sophiaM Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Kjøpte meg en Fjellreven Kodiak Parkas i fjor. Elsker den ! <3 og det er ikke en sånn jakke som ALLE andre har, som f.eks Bergans og Goose Endret 4. oktober 2010 av sophiaM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå