Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger hjelp til å finne en ny frisør, ettersom jeg er så lite fornøyd med den jeg har nå. Supert med noe i Oslo (vestkanten/sentrum) eller Bærum. En frisør som er flink til å farge/stripe og klippe, og som ikke er alt for dyr, evnt en lærling? har tenkt på Adam og Eva-skolen, men er det helt sikkert? Kan man ende opp med helt forferdelig hår der, eller er de flinke?

Setter kjempepris på svar!! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Nikita på Storo-senteret og Oslo City! Alle gangene jeg har vært der har jeg blitt superfornøyd :) Er ganske dyrt, jeg betaler 2000 kr for klipp og farge. Men det er verdt det syns jeg..

Skrevet

Jeg hadde holdt meg unna Nikita på Oslo city.

Jeg er fornøyd med T35. www.t35.no

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Trenger hjelp til å finne en ny frisør, ettersom jeg er så lite fornøyd med den jeg har nå. Supert med noe i Oslo (vestkanten/sentrum) eller Bærum. En frisør som er flink til å farge/stripe og klippe, og som ikke er alt for dyr, evnt en lærling? har tenkt på Adam og Eva-skolen, men er det helt sikkert? Kan man ende opp med helt forferdelig hår der, eller er de flinke?

Setter kjempepris på svar!! :-)

Skrevet

Jeg klipte meg hos Adam og Eva sist. Da vaglte jeg en junior stylist. Jeg viste et bilet til henne og sa at jeg ville ha akkurat det samme hårstil som i bildet. Resultatet var at jeg fikk det jeg fikk den hårstilen etter 2 måneder. Håret mitt hadde blitt altfor kort, men det var kjempefint etter 2 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...