Gjest Manja Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Noen ganger kjenner jeg en brennede følelse i hele kroppen min. Hvi sfolk kommer nær meg sier de at de brenner seg på meg. Det er akkurat som en varm stråle sier de . Men det er ikke bare hendene eller føttene det er hele kroppen. Ofte på sånne dager har jeg følsen av at noen ønsker å fortelle meg noe eller det er en slags skurring. Noen steder er spesielle slik. Kroppen begynner å brenne å jeg føler meg trekt mot et bestemt sted. Jeg tørr aldri å gå dit. Jeg bare rygger unne å går hjem. Men den brennede følelsen er der alikevell. Noen andre som har det slik eller forstår hva jeg snakker om ? Jeg skjønner ingenting av dette . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 I ferd med å få healende evner kanskje? Har hørt lignende ting før, og disse menneskene jobber som healere nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ofte på sånne dager har jeg følsen av at noen ønsker å fortelle meg noe eller det er en slags skurring. Noen steder er spesielle slik. Kroppen begynner å brenne å jeg føler meg trekt mot et bestemt sted. Jeg tørr aldri å gå dit. Fatt mot - lytt og gå dit!! Du får ikke de fornemmelsene uten grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå