Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg lurer på noe angående photoshop. Jeg har et bilde der jeg vil redigere et menneske fra et annet bilde innpå, er det mulig? I så fall, hvordan gjøres det? Jeg er helt blank på sånne ting! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg lurer på noe angående photoshop. Jeg har et bilde der jeg vil redigere et menneske fra et annet bilde innpå, er det mulig? I så fall, hvordan gjøres det? Jeg er helt blank på sånne ting! :)

Ja, det er mulig men ikke så lett å forklare enkelt her.

Det blir litt som å spørre; "har bil og vil gjerne bytte vannpumpa. Hvordan gjør jeg det?" hvis du skjønner :)

Photoshop er et meget avansert program, og det er en eget yrke å gjøre slike jobber du spør om.

Å gjøre jobben du spør om på en bra måte, krever trening. Mye trening.

Her er imidlertid en side med "bruksanvisninger" på en mengde jobber i PhShop. Let litt HER. Lykke til :-)

Skrevet

Takk for svar:) Skal sjekke det ut.

Finnes det et annet program (gratis) som kan utføre denne funksjonen?

Skrevet (endret)

Spørsmålet mitt .. vil du sette et bilde fra et til et annet?

Hvis så .. du har en, .. åpent bilde og ta beskjæringsverktøyet i høyre sidebar. Riv det så rette som du trenger det. Så kan du ta enten Bakgrunn viskelæret og viske ut bakgrunnen .. .. eller .. maskierst den med en 20-20 maske.

Da har du oppsummerer gruppen og kan gjøre det i det nye bildet, lime som nytt lag og deretter flytte ..

I vedlegget, masken 20-20

20-20.bmp

Endret av Lillimouse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...