AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hva skjer om bilen ikke er EU godkjent og jeg forstetter å kjøre den ? Hva skjer om jeg blir stoppet? Blir jeg avskiltet og/eller bot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 3. oktober 2010 #2 Del Skrevet 3. oktober 2010 avskillting, da koster det noen kroner og få tilbake skilltene om du skal det. om bilen skal vises i oktober kan du kjøre trygdt frem til 1 desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Del Skrevet 3. oktober 2010 Takk for svar! Fikk en kompis til å sjekke bilen, og det var en del som måtte fikses, så tenkte å kjøre den til januar og eventuelt selge den, eller kondemnere den.. Føler det blir litt bortkastet penger å betale 10.000 kr, når bilen er såpass gammel, og jeg ikke skal ha den lenger enn til januar alikevel. Får satse på at jeg ikke blir stanset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 3. oktober 2010 #4 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ville heller solgt eller kondemnert den før 1januar, så slipper du årsavgifta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ville heller solgt eller kondemnert den før 1januar, så slipper du årsavgifta. Det som var planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 3. oktober 2010 #6 Del Skrevet 3. oktober 2010 om du leverer den på dynga før årsavgiften forfaller, så slipper du å betale den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #7 Del Skrevet 9. oktober 2010 om du leverer den på dynga før årsavgiften forfaller, så slipper du å betale den. Det er nok å levere skiltene før 1. januar! Kondemnering før betalingsfristen i mars, gjør også at du slipper årsavgift. Men det er vel ikke aktuelt i dette tilfelle, siden det vi gå ut avskiltingsbegjæring på bilen 1 mnd etter frist for periodisk kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå