Gå til innhold

Noen her som har overnatulige evner ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Er det egentlig "overnaturlige" evner da, eller egentlig noe helt naturlig?

Men ja. Mange i familien har visse evner også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har en mor som er klarsynt, en søster som "ser" hendelser i fremtiden, og selv er jeg sanndrømt. Hadde en oldefar som kunne helbrede mennesker. Og en morfar som så og hørte ånder. Ligger vel i familien kanskje? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakket med ånder da jeg var liten. Hørte stemmer ut fra det fjerne, selv om jeg var helt alene. Senere har jeg drømt at to personer skulle dø, rett før de døde. ''Magefølelsen'' min har hjulpet meg ofte også.

Jeg tror alle egentlig har evner. Hvis de tør å tro på det, og ikke lukker øyne eller ører hvis noe sånt skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om hva som skal skje, også skjer det. Det er ikke de store tingene, men jeg kan av og til drømme om diuasjoner som er litt uvanlige. Som om jeg får et lite forvarsel om det. Også har jeg veldig mye Vardøger og Deja Vu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sanndrømt èn gang. Også verker det i stortåa, da kan du banne på at noe går skeis dagen etter! Vet ikke om det er en overnaturlig evne men..... det er i hvert fall merkelig hvor godt det stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle egentlig har evner. Hvis de tør å tro på det, og ikke lukker øyne eller ører hvis noe sånt skulle skje.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at alle mennesker har en sjette sans.. Det er dessverre bare ikke så mange som vil utvikle denne :)

Selv har jeg sett ånder og andre merkelige vesener siden jeg var en liten pike. Jeg har sett "skygger" og "lys" rundt mennesker som like etter har dødd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har ikke det i mer eller mindre grad?!? Gi meg en bunke lodd, og jeg skal plukke ut "det riktige" for deg. Har gjort det opptil flere ganger - ligger ofte en liten ting på lur (kniv, kaffekrus osv), men aldri det helt store. Har plukket ut lodd for andre også, moro å se kulerunde øyne. :)

Vet ikke om jeg skal kalle det "overnaturlig", har alltid vært ganske naturlig for meg liksom. Har vel en viss evne til å forutse ting også, men det er vel en blanding av intuisjon og intelligens (det lille jeg har) for det meste, tror jeg. Plages ikke av dét heller.... :)

Har også skremt vannet av noen for å finne dem midt på fjellet, på ei hytte, som jeg egentlig ikke viste hvor var (hadde aldri vært der før, æresord). Tenkte bare jeg ville ta en tur på besøk jeg :ler:. Igjen en blanding av "jegerintuisjon", litt "evner" og intelligens, tror jeg. Folka "døde" nesten av :hakeslepp: og :o . Tror noen av damene på hytta ble litt redd meg etter den turen :roll:

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky
Hvem har ikke det i mer eller mindre grad?!? Gi meg en bunke lodd' date=' og jeg skal plukke ut "det riktige" for deg. Har gjort det opptil flere ganger - ligger ofte en liten ting på lur (kniv, kaffekrus osv), men aldri det helt store. Har plukket ut lodd for andre også, moro å se kulerunde øyne. :)[/quote']

Ja, samme her! Det har skjedd for mange ganger til at det kan være tilfeldig. Har begynt å spille lotto nå, drømmer.... Men som du sier, det funker best for smågevinster. Men det er jo lov å håpe! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randabergmann22

ramla bare tilfeldig innom her, og må bare få si en ting. Har aldri hørt maken til vås og tull, sann drømming, helberede syke, og snakke med ånder, det kan da umulig være seriøst ment..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
ramla bare tilfeldig innom her, og må bare få si en ting. Har aldri hørt maken til vås og tull, sann drømming, helberede syke, og snakke med ånder, det kan da umulig være seriøst ment..

Makan til respektløshet for andres meninger da, Randabergmann22!

Randaberg, hmm, det er på haugalandet, det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ramler du inn på et alternativforum om du synes alt slikt er vås ?

Bare lurer jeg :o :P

Tror de fleste som skriver her, mener dette seriøst.

Kan du ikke la folk mene og tro på det de vil, og så kan du også fint tro på det du selv vil ?

:: morgenens skjenneprekn ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har evnen til å heale, en evne mange besitter hvis de klarer å åpne sinnet sitt. Har og en venninne som sanser døde mennesker.

*Mia*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor ta seg så himla nær av at noen stiller spørsmål :roll: Dette er da et diskusjonsforum så vidt jeg vet, ikke et "sannhetsforum".

Har DU/DERE aldri tenkt at dette har vært "unaturlig" overhodet..da må dere jo nesten være hjernedaue.

Og om dere lurer på hvem jeg er som er så frekk å svare sliK, jo jeg tror også det finnes mye mellom himmel og jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...