Cinderella2003 Skrevet 3. mai 2002 #1 Skrevet 3. mai 2002 Heisann! Jeg er ny her! Omsider skal også jeg bli fru etter 6 års samboerskap og to barn (den ene er "bare" min) Jeg er kvinne fra nord, 29 år og fant mannen i mitt liv ute på byen (det er jo statistisk ikke mulig å holde sammen da...) Men altså over til spørsmålet...Kirka er bestilt og det blir 10 mai til neste år. Jeg klør etter å kunne planlegge og vil gjerne kaste meg utti det nå, jo før jo heller! Er det andre her inne som også må vente til 2003??12
Mrs. B Skrevet 3. mai 2002 #2 Skrevet 3. mai 2002 Jada, det er flere av dem her (ikke jeg da). Så nå er det bare å begynne planleggingen. Det er deilig å være ute i god tid (selv begynte jeg å komme hit ifjor sommer)! Lykke til med planleggingen! 12
Nephilia Skrevet 4. mai 2002 #3 Skrevet 4. mai 2002 Hvorfor ikke?? Lokale kan være lurt å ha bestilt en tid i forveien, og nå har du jo god tid til å lage inbydelser - hvis du ønsker det. Jeg var innom et conditori på torsdag(nesten to mnd før den store dagen), for å bestille bryllupskake, og der fikk jeg beskjed om at jeg var ett år for sent ute!!! Gjett om jeg fikk klump i magen!!! Heldigvis hadde samme conditoriet flere avdelinger, så jeg fikk kake allikevel. Men det kan være en fordel å bestille den i god tid. Du trenger som oftest ikke å bestemme pynting og slikt, det de vil vite er hvilket stativ dere ønsker slik at de kan legge det av til den datoen. Så hvis jeg var deg, ville jeg begynt så smått nå. Lykke til, både med forberedelser og med det forestående ekteskapet!12
Gjest *Perser* Skrevet 4. mai 2002 #4 Skrevet 4. mai 2002 Vi begynte å planlegge tidlig! for ca 15mnd siden! Jeg kan godt innrømme at vi har ombestemt oss så mye angående lokale og da var vi så glad for at vi begynte å planlegge så tidlig det er masse å gjøre når det gjelder bryllup så det er bare å sette igang dessuten det er jo ikke så lenge til det er bare 1 år til bryllupet deres jo lykke til det er så kos å planlegge 12
Flo* Skrevet 4. mai 2002 #5 Skrevet 4. mai 2002 Synes ikke det er for tidig å begynne planleggingen. Ser at dere skal gifte dere i 10.mai. Dette er jo midt i konfirmasjonssesongen så husk for all del å være tidlig ute med å bestille fotograf, frisør osv. Tror også dere bør bestemme dere tidlig for lokale evt. hotell hvor dere vil ha bryllupsfesten.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #6 Skrevet 6. mai 2002 Vi måtte faktisk bestemme ny dato for bryllupet for det lokalet vi villa ha var opptatt da vi i januar ville bestille til mai neste år!! Det sto faktisk allerede tre stykker på ventelist...
Nikki Skrevet 6. mai 2002 #7 Skrevet 6. mai 2002 Der er ikke for tidlig å begynne planleggingen nå vil jeg si. Jeg skal gifte meg i i august neste år og er allerede i full gang med planleggingen. Storkoser meg med det. Og tenk på alt som er ferdig når nervene begynner å nærme seg. Må være deilig å slippe unna noe av stresset. Så sett i gang og kos deg med det. Er det ikke det tiden mellom forlovelse og bryllup skal være da? Skal det ikke være kos?? Det mener jeg i allefall.
Montezuma Skrevet 6. mai 2002 #8 Skrevet 6. mai 2002 Hei! Jeg har kost meg med bryllupsforberedelsene i nesten 2 år, og har hatt det skikkelig gøy! Nå er det 33 dager igjen, og selv om alt var i boks for en evighet siden, så er det fremdeles nok å tenke på. Så jeg er veldig glad jeg begynte så tidlig (æddabædda til alle som lo av meg og ba meg klappe igjen et år til! ) Vi hadde veldig klare meninger om hva og hvor og hvordan, og da er det spesielt viktig å være tidlig ute så man er sikker på at man får det man ønsker. Lykke til! 12
Ayla Skrevet 7. mai 2002 #9 Skrevet 7. mai 2002 Helt enig med Tuppelure. Vær tidlig ute- på den måten får dere det akkurat slik som dere ønsker det. Vi gifter oss 31.mai 2003 og har gjort unna følgende allerede: Kirke, Fotograf, Lokale, rom for bryllupsnatten, vi har avtalt med vedkommende som skal være toastmaster. Han vet det i god tid og vi slipper å få lettere hetta når det nærmer seg og vi ikke har bestemt oss.... Har man en kanditat ser jeg ingen grunn til å vente.. Det neste på vår "liste" er å finne ut hva vi gjør med musikk/band. Har nemlig hørt at dette også er noe man må være tidlig ute med. De mest populære er ofte booket et år i forveien.... Nei, det er bare å begynne..jeg syns i hvert fall det er kjempeherlig å ha good tid. Man kan pusle med tingene, lese og få inspirasjon og tips - ikke minst her på KG!:-)12
Frøya*0803 Skrevet 7. mai 2002 #10 Skrevet 7. mai 2002 Vi gifter oss ikke før i august 2003, og det er en stund siden vi begynte å planlegge dagen (mest jeg, da men gubben er med). Vi har bestilt kirken, og nå leter vi etter et lokale som passer oss. Tror det er lurt å bestille ca 1 år i forveien. Lykke til!!12
La Guapa Skrevet 8. mai 2002 #11 Skrevet 8. mai 2002 Hadde ikke vi begynt allerede i Januar (vi gifter oss 16. August 2003)hadde vi ikke fått de lokalene vi ønsket!Vi hadde ikke fått i år,så vi måtte ta det neste år.Enda vi var over ett og et halvt år FØR vi gifter oss.Ikke noe galt med å begynne tidlig. Lykke til! Pusseluskan
Augustbrud02 Skrevet 8. mai 2002 #12 Skrevet 8. mai 2002 Det er alltid en masse ting man kan ordne tidlig, og som en del sier kan det være lurt å bestille tid og sted så fort som mulig. Vi begynte ikke planleggingen før i januar (da vi forlovet oss 25/12), men vi har vært så heldige at vi har fått det akkurat slik vi ønsket med tanke på fotograf, lokale og kirke. Men skal du lage f.eks innbydelsene og bordkortene selv, kan dette også være kjekt å starte med. Iallfall om det skal være litt ekstra forseggjort. Det kan også være lurt å kikke litt på kjoler for å danne seg et bilde av hva man ønsker.12
Olse Skrevet 8. mai 2002 #13 Skrevet 8. mai 2002 hei. Vi skal også ha 10 mai. Og har planlagt kirke og lokaler. Prøver nå å undersøke litt med priser og fotografer. Jeg har funnet ut at det er bedre å være tidlig ute enn sent!!!!!!!!!!!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå