Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #1 Skrevet 7. oktober 2003 Hei!!! Min mann blir 32 år om noen uker. Og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe... Han har alt, og menn trenger jo ikke noe nytt før det gamle er HELT ødelagt. Slik er iallefall min mann Noe jeg ikke begriper selvsagt men... Jeg kunne tenkt meg å gitt han noe helt spesiellt. Noe som viser min store kjærlighet Noe litt spesielt og romantisk. Jeg har grublet og tenkt, men kommer ikke på noe. Noen som har noen tips? Meg i sexy undertøy har han fått før. Ble ikke helt det jeg hadde tenkt... Vi holdt på å le oss ihel begge to
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #2 Skrevet 7. oktober 2003 Du kan jo overraske ham m en bedre middag på en romantisk restaurant og gi ham en enkel rød, langstilket rose der! Eller legg opp til boble/skumbad m massasje og deilige oljer, champis i høye krystallglass, drueklaser og frukt flott dandert i fine skåler og massevis av levende lys og romantisk musikk! (Slå av alt av telefoner og lås døra...... )
Gjest Madam Felle Skrevet 7. oktober 2003 #3 Skrevet 7. oktober 2003 Hva med å kjøpe noen stilige boxere til han?
la Flaca Skrevet 8. oktober 2003 #4 Skrevet 8. oktober 2003 Det er ofte opplevelser man husker best, ikke en present. Mannen min blir 28 i november. Jeg tenkte å begynne dagen med frokst på sengen; croissanter, godt pålegg, nykokt kaffe og en rose på et brett. Og selvfølgelig burddagskort da. Tenkte å lage et klippekort på tjenester som jeg kan gjøre for han, og som han tar ut når han har lyst. F.eks. - 30 min massage - en bedre middag - blow job :oops: - fotmassage i 20 min.osv. Litt forskjellig, og 5 klipp på hver... Etter arbeidstid får han beskjed om å sette igjen bilen, så tar jeg han med på restaurant. Skal avtale med stedet på forhånd, slik at de setter opp en skreddersydd meny, bursdagskake osv. Etter middagen spaserer vi til en liten overraskelse: A-HA konsert (han er fan). Hjemme venter diverse gummiartikler på senga, som vi sikkert kan ha mye moro med! Hva tror du om noe sånt? Romantikk koster ikke nødvendigvis så mye penger, men mye omtanke...
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #5 Skrevet 8. oktober 2003 Tror det er viktig å tenke på hva HAN synes er spesielt og romantisk. Det er ikke alle menn som setter like stor pris på roser som oss jenter. Har han noen hobby? Hva med en hel dag på golfbanen? Canal+ så han kan få se så mye fotball han vil? Surprise- kveld på Bowling med gutta? Synes forøvrig dette klippe- kort forslaget var en god ide.
Nøste Skrevet 8. oktober 2003 #6 Skrevet 8. oktober 2003 Du kan gi han en dyr fin parafyme det er jo så mye godlokt til menn. Eller overrask han med en viken .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå