Felia Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg skal på fredag ha en skikkelig jentekveld. Har invitert 8 jenter. Sagt alle skal komme i en form for koseplagg. (pysj, joggedress, onepiece, det de føler er behagelig) Planen min er at jeg lager til ansiktsmasker, ser en jentefilm, singstar og party alias. Koser oss med vin og digg. Men tenkte på å ha noen aktiviteter, noen artige leker. Noen som har noen gøye leker å dele med meg?
FoxyFish Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Leken der alle har en lapp i panna med navnet på en kjent person er i alle fall alltid en slager her! Den går jo slik at alle kan stille ett spørsmål ved deres tur, og man kan kun få ja/nei-svar. Etterhvert tipper man hvem man er. Det pleier å bli ganske festlig!
Inger88 Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Lappeleken! Den går ut på at alle skriver på en lapp; "hva ville du gjort viss (og fortsetter setningen)", så skriver en et svar. F.eks; hva ville du gjort viss jonny depp la ann på deg? Svar; jublet inni meg. Så skriver kanskje en annen på lappen sin; hva ville du gjort viss sjokolade på mystisk vis ikke fantes lengre? svar; sørget en måned Så blander en alle lappene og alle trekker hver sin lapp. Førstekvinne leser opp spørsmålet på sin lapp og nestekvinne leser sitt svar. Så leser hun spørsmålet og den etter der svaret på sin lapp. Når siste kvinne i ringen leser sitt spørsmål leser den første opp sitt svar også skriver en nye lapper og gjør det samme på ny. Kan bli veldig morsomt. Da kan det f.eks bli sånn at den første leser opp spørsmålet på sin lapp; hva ville du gjort hviss brad pitt la ann på deg? så svarer den neste svaret på sin lapp; sørget en måned. Veldig morsomt når en er litt overtrøtt. Håper det ble forståelig, spør viss ikke.
Felia Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2010 Supre forslag! Tusen takk :D Kom gjerne med enda flere forslag
Wonders Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Inger 88 det var ingen dum ide! Vi har hatt noe som heter Gave-leken. Denne skal times, la oss si 20 minutter... Når alarmen går er leken over...DA er man gira skal jeg love deg. Ler oss skakke Alle tar med seg en liten gave, rundt max 50 kr. Pakket inn. Legg alle gavene på bordet. En etter en kaster vi terningen, sier vi hva vi selv tror terningen vi har i hånden blir, kaster den på bordet å ser om vi får riktig. Gjetter du feil på ditt kast går turen til neste mann. Gjetter man rett får man pakke opp gaven man selv synes ser best ut, og beholder den. Kast en gang til. Fortsetter du å gjette rett på terningen kan du pakke opp en til å beholde den, men man kan oxo velge å ikke ta opp en ny gave, og heller bytte gave med noen andre. For etterhvert er alle gavene pakket opp og alle ser hva alle har. Pakket opp strikketøy en gang , mens ei anna pakket opp avkjølende øyemaske :gjeiper: Men ikke før neste gang en av oss gjettet riktig kunne vi bytte. Nervepirrende -for hvem som helst i mellom oss kunne kastet og gjettet riktig å stikki av med gaven. Når du gjetter riktig kan du bytte så mye du vil til tiden renner ut. Forstod du? Endret 4. oktober 2010 av Wonders 1
Felia Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2010 Inger 88 det var ingen dum ide! Vi har hatt noe som heter Gave-leken. Denne skal times, la oss si 20 minutter... Når alarmen går er leken over...DA er man gira skal jeg love deg. Ler oss skakke Alle tar med seg en liten gave, rundt max 50 kr. Pakket inn. Legg alle gavene på bordet. En etter en kaster vi terningen, sier vi hva vi selv tror terningen vi har i hånden blir, kaster den på bordet å ser om vi får riktig. Gjetter du feil på ditt kast går turen til neste mann. Gjetter man rett får man pakke opp gaven man selv synes ser best ut, og beholder den. Kast en gang til. Fortsetter du å gjette rett på terningen kan du pakke opp en til å beholde den, men man kan oxo velge å ikke ta opp en ny gave, og heller bytte gave med noen andre. For etterhvert er alle gavene pakket opp og alle ser hva alle har. Pakket opp strikketøy en gang , mens ei anna pakket opp avkjølende øyemaske :gjeiper: Men ikke før neste gang en av oss gjettet riktig kunne vi bytte. Nervepirrende -for hvem som helst i mellom oss kunne kastet og gjettet riktig å stikki av med gaven. Når du gjetter riktig kan du bytte så mye du vil til tiden renner ut. Forstod du? Så artig :D - ja, jeg forsto
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå