Steinar40 Skrevet 5. oktober 2010 #41 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du har postet tusenvis av innlegg her, og diskuterer daglig med kvinner som er gift, samboere osv. Hvordan skal det tolkes ut fra opplysningene dine om at du anser det som uinteressant å snakke med mennesker dersom de ikke er single? Det kan vel bare tolkes på den måten at det å skrive på et diskusjonsforum (KG) ikke er det samme som å prate med folk ute i virkeligheten. Det koster mye mindre å skrive her iforhold til å bygge og vedlikeholde tilsvarende relasjoner ute i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det kan vel bare tolkes på den måten at det å skrive på et diskusjonsforum (KG) ikke er det samme som å prate med folk ute i virkeligheten. Det koster mye mindre å skrive her iforhold til å bygge og vedlikeholde tilsvarende relasjoner ute i virkeligheten. Kanskje du er tilhenger av MONOLOG du da.. -og ikke DIALOG? Er helt i orden at du ikke gidder å kaste bort tiden på mennesker som du ikke skal legge ann på, men alle er ikke sånn da. Hvordan er det da i lunsjen på din jobb feks? Spiser du alene? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2010 #43 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kanskje du er tilhenger av MONOLOG du da.. -og ikke DIALOG? Er helt i orden at du ikke gidder å kaste bort tiden på mennesker som du ikke skal legge ann på, men alle er ikke sånn da. Hvordan er det da i lunsjen på din jobb feks? Spiser du alene? :gjeiper: Problemet i mine øyne er at det ofte blir altfor mye monolog, fra den ene eller den andre kanten. Ingenting er mer kjedelig enn det i lengden. Får jeg ikke til en god dialog så lar jeg heller være å prate om mulig, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katana Skrevet 7. oktober 2010 #44 Del Skrevet 7. oktober 2010 Problemet i mine øyne er at det ofte blir altfor mye monolog, fra den ene eller den andre kanten. Ingenting er mer kjedelig enn det i lengden. Får jeg ikke til en god dialog så lar jeg heller være å prate om mulig, ja. Du synes du har en god dialog her på forumet, altså? Jeg tror det er en del som oppfatter det som vel mye monolog Skal ikke krangle med deg, du har like mye rett til å si meningen din som alle andre. Det eneste jeg har å innvende, er at jeg misliker at du noen ganger mener du snakker på vegne av alle menn. Slik er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2010 #45 Del Skrevet 7. oktober 2010 Du synes du har en god dialog her på forumet, altså? Jeg tror det er en del som oppfatter det som vel mye monolog Skal ikke krangle med deg, du har like mye rett til å si meningen din som alle andre. Det eneste jeg har å innvende, er at jeg misliker at du noen ganger mener du snakker på vegne av alle menn. Slik er det ikke. Jeg mente ute i virkeligheten. Det er ikke lett å få til noen dialog her. Her dreier det seg mest om å si sin egen mening som jeg ser det. Og hvis andre ikke er enige i mine meninger, så har ikke jeg noe problem med det. Men krangling er barnslig. Jeg snakker ikke på vegne av alle menn. Jeg fremstiller derimot ofte påstander basert på hva jeg oppfatter som å være typisk for (veldig mange) mannfolk. Noe som altså betyr at jeg ofte ikke engang prater for meg selv. Intet enkeltindivid er et helt typisk mannfolk. Men alle er mer eller mindre typiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå