AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har en datter som studerer i utlandet, og skal denne julen for første gang IKKE komme hjem til jul. Har allerede begynt å tenke på hva jeg kan sende henne til 1. søndag i advent som hun kan kose seg med? Det kan dessverre ikke være mat (ikke lovlig å sende matvarer til det landet hun bor i). Adventskalender må jeg lage til henne med små gaver, men hva mer kan hun ha glede av som er ekte norsk tradisjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger88 Skrevet 3. oktober 2010 #2 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hva med å sende et julehefte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 4. oktober 2010 #3 Del Skrevet 4. oktober 2010 Julehefte var lurt! Hva med noe julepynt som ikke er for knuselig? Andre små pyntegjenstander som ikke er så tunge, bilder av familien, en liten album med bilder av dere i familien, venner osv, lydbok, velværeting (en håndkrem, dusjsåpe, lipbalm etc), julecd, en av adventsseriene på dvd og julefilmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Del Skrevet 26. oktober 2010 Dytter! Flere tips? Noen tips til en norsk film som er kommet ut siste år som vil være hyggelig for en norsk student å se? Tips til en kokebok som inneholder norsk juletradisjonsmat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå