Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #1 Skrevet 7. oktober 2003 Hvor ungt er for ungt for dere? Jeg er 23, han er 37. Det har dessverre kommet meg for øre at han syns jeg er litt ung. Vi er ikke ett par å regne ennå.... Håper jo selvfølgelig at vi blir det, men det spørs jo nå da. Kan i tillegg nevne at jeg er voksen for alderen, har bare eldre venner og vet at de ikke ser på meg som annet enn en av dem. Hilsen fra Kristiansand
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #2 Skrevet 8. oktober 2003 Han frykter vel at du skal skrote han, når han er 50 og du bare 35.
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #3 Skrevet 8. oktober 2003 14 år i aldersforskjell er mye "mer" når du er i 20- årene enn når du er i 30- årene. Selv om du føler deg voksen for alderen, vil du om 10 år innse at du kanskje ikke var så voksen likevel. Tro meg - I've been there, done that.
Gjest GreenSky Skrevet 8. oktober 2003 #4 Skrevet 8. oktober 2003 Hvor ungt er for ungt for dere? Jeg er 23, han er 37. Det har dessverre kommet meg for øre at han syns jeg er litt ung. Vi er ikke ett par å regne ennå.... Håper jo selvfølgelig at vi blir det, men det spørs jo nå da. Kan i tillegg nevne at jeg er voksen for alderen, har bare eldre venner og vet at de ikke ser på meg som annet enn en av dem. Hilsen fra Kristiansand Det er nok en liten stemme i bakhodet hans som er redd for at du skal dumpe han om noen år... Selv om han ikke har snakket med deg om det, kan du jo ta det opp med han for å berolige han! Selv dater jeg en fyr på 37 år jeg også (er 25 selv) jeg liker han kjempegodt, men aldersforskjellen er for stor til at det kommer til å utvikle seg til noe mer. Men det er meg.
Mathias Skrevet 8. oktober 2003 #5 Skrevet 8. oktober 2003 Vi er alle forskjellige, så det blir vanskelig å svare på det der... Du burde ikke ha for mange tanker om hva ANDRE mener.... Hilsen tilbake fra Kr. sand!...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå