Gå til innhold

Takkekort - samlet gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir dere et takkekort til hver husholdning som er med på gaven uansett om det er foreldre med barn og deres familier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kommer jeg helt klart til å gjøre.

Skrevet

Det syns jeg er en selvfølge!

Skrevet

Ja, så lenge de bor hver for seg, og dermed er forskjellige husholdninger, så gjør jeg det. Jeg synes det er en selvfølge.

Skrevet

Ja, absolutt. Et til hvert kjøleskap, hehe.

Skrevet

Synes også det er en selvfølge at hver husholdning får takkekort.

Har vært med å gitt samlet gave der bare vi (jeg og sambo) fikk takkekort. Både vi og de vi gav gaven sammen med synes dette var veldig rart. Selv om det "bare" var en gave, var det en gave til høyre pris enn om vi hadde gitt alene. Syns alle som gir noe skal få takkekort.

Gjest Mahareth
Skrevet

Ja, så lenge de bor hver for seg, og dermed er forskjellige husholdninger, så gjør jeg det. Jeg synes det er en selvfølge.

Det er sånn vi tenker også.

Skrevet

Vi sendte også takkekort til alle som var med på gaven:)

Når det var sånn "fra Tankte og Onekl B og fettre og kusiner" sendte vi til alle sammen - synes det er koselig å sende ut takkekort og bedre å sende ut for mange enn for få;)

Gjest Spinell
Skrevet

Gir dere et takkekort til hver husholdning som er med på gaven uansett om det er foreldre med barn og deres familier?

Ville du spurt om det samme hvis hele vennegjengen hadde spleiset også? For meg blir situasjonen den samme, så jeg er helt enig med de andre: et takkekort til hvert kjøleskap :)

Gjest AnneShirley
Skrevet

Vi sendte takkekort til "barn som er studenter" selv om de tilbringer mye tid hjemme hos foreldrene. Synes det er viktig å "anerkjenne" dem også :)

Skrevet

Hvis de har vært i bryllupet, og så gir gave sammen, ville jeg sagt ett til hver husholdning. Men vi har fått gave fra naboen og deres døtre som for lengst har flyttet hjemmefra - da tror jeg vi bare gir ett kort. Men vi får se, vi har bestilt noen ekstra kort, så da blir det kanskje noen kort til overs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...