Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på disse støvlettene, det er Ellos som har dem. Men jeg vil ikke kjøpe dem uten å ha prøvd, og har ikke så lyst til å betale porto hvis jeg må sende dem tilbake. Egentlig vil jeg ha dem i sort eller brun, ikke grå. Har noen sett sånne i en butikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sikler på akkurat de samme... og har ikke funnet liknende i noen butikker!!! :sur: Må visst bare bestille og håpe på det beste!

Skrevet

Æsj, så dumt! Rart at det ikke skal finnes noe lignende i en butikk, altså.

Jeg er spent på hvordan gråfargen er, i den ene katalogen ser de veldig lyse ut, mens på nettet og i en annen katalog ser de mye mørkere ut. Si fra hvis du bestiller dem, jeg tror ikke jeg tar sjansen selv. :sjenert:

Du har god smak, Trampe, det skal du ha! :fnise:

Skrevet

Takker :ler:

Jeg ser det ikke er leveringsdato før 25. november, så jeg kommer nok ikke til å bestille de jeg heller. Aaalt for lenge å vente for utålmodige meg :sjenert: Blir nok heller en bytur i løpet av uka tenker jeg.

Har ikke sjekka Bianco, har du?

Skrevet

Skjønner godt at du ikke vil vente så lenge, 25. november er jo vinteren antakeligvis godt i gang! De støvlettene har nok vært veldig populære, siden de er utsolgt for øyeblikket.

Jeg har ikke sjekket Biancobutikkene, men de har ikke noe sånt på nettsidene sine i hvert fall.

Mange butikker har høyhælte, lave støvletter med grov såle, men de har ikke den tøffe pelskanten og det er jo den som er prikken over i-en.

Skrevet

Enig! Pels er jo in som bare det, så man skulle da virkelig tro at andre enn Ellos bruker en slik kant på støvletter??

Skrevet

Jeg har også merket meg disse støvlettene, og synes de er veldig fine :)

25. november er jo helt drøyt. Det er jo nesten to måneder! Taper nok mye der, Ellos...

Skrevet

Lizette, de var slett ikke verst. Takk for tips! :)

Skrevet

Ikke sett de i oslo ennå .

Ellers har de Tamaris i de fleste skokjeder utenom Økonomisko og Din Sko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...