Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har anskaffet oss marsvin for første gang i høst. Det er en hann. Svært ofte er han sammen med nabomarsvinet som han bodde i bur sammen med i dyrebutikken. Det er også en hann. Selv om de ser hverandre annenhver dag, har de begynt å "føle hverandre på tenna" i det siste. Virker som om min gjør hevd på reviret sitt, som er bæsjekassa overfor den andre. Er det farlig om de knurrer og løper etter hverandre litt? De er jo gode venner og. Bør vi fortsette å ha de mye sammen? De er like gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nei, dette er ikke farlig så lenge de ikke skader hverandre, har nok plass rundt seg, får i seg mat og drikke og ikke slåss om en hunn. Mer om marsvin kan du lese her: Guinea pig behavior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det går helt fint, så lenge de ikke skader hverandre. Men marsvin er til tider territoriale dyr, og trenger også å ha en hvis rangstigen når de deler bur. De driver nok bare å ordner rangstigen og territoriene sine. Dette er det også ganske nødvendig at de gjør, så jeg hadde bare latt de holde på, så lenge de ikke "går over streken". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Takk for kjempefine tips. Den marsvinsiden var forresten bra, fint med de eksemplene på marsvinlyder og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja, jeg også synes den marsvin-siden er veldig informativ. Slike sider skulle det vært flere av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2003 #6 Del Skrevet 12. oktober 2003 Noen som samtidig vet hvordan man skal tilpasse marsvinet til å være mer på gulvet. Har forsøkt litt med mitt marsvin, men han vil inn i buret med en gang, og kryper bare redd rundt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2003 #7 Del Skrevet 12. oktober 2003 Noen som samtidig vet hvordan man skal tilpasse marsvinet til å være mer på gulvet. Har forsøkt litt med mitt marsvin' date=' men han vil inn i buret med en gang, og kryper bare redd rundt....[/quote'] :o det opplevde ikke jeg med mine to marsvin... bare å den på gulvet mye det vel så den blir kjent med omgivelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå