LukaFrost Skrevet 3. oktober 2010 #1 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg liker godt NYX round lipstick. De er billige og ofte bra. Er det noen som vet hvordan man kan finne ut hvilken finish de har før man bestiller? De matte sitter jo bedre enn de som er frosta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 3. oktober 2010 #2 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gå på bildesøk i google, og så søker du på fargen du lurer på + swatch(es). For eksempel " nyx lipstick hot pink swatch" eller "nyx lipstick circe swatches". Da får du opp bilder av hvordan fargen faktisk ser ut, mange som lager swatcher både på huden og på leppene, i tillegg til skriftlig beskrivelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg googler selvfølgelig etter swatches. Jeg tenkte kanskje NYX hadde et system for å se finishene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 4. oktober 2010 #4 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ok, sånn å forstå. Jeg har ikke funnet noe om det, men virker som om alle i samme serie også skal ha samme finish ifølge denne siden. Men vet ikke om det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nei, jeg sammenligna de leppestiftene jeg har og klarer ikke å se noen sammenheng med de nr på websida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå