Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min ble sur fordi jeg hadde lånt 50 kr av kjæresten hennes.

Dette visste ikke hun om før jeg betalte han tilbake de 50 kr.

Hadde du blitt sur for dette?

Dere vil kanskje vite bakgrunnen for dette:

Venninnen min og kjæresten hennes bor sammen, og jeg var på besøk noen dager.

Venninnen min hadde dratt tidlig på jobb, og jeg skulle ta bussen til sentrum litt senere, men hadde ikke penger og det er ingen steder å ta ut penger akkuratt der de bor.

Jeg spurte kjæresten om et var langt å gå til nærmeste butikk/bensinstasjon, og han sa at det var veldig langt, og at jeg kunne låne 50 kr av han.

Dette betalte jeg tilbake samme kveld eller dagen etter(husker ikke helt), og venninne min visste ikke om dette lånet. Jeg tenkte ikke på å fortelle om det, og det gjorde ikke kjæresten hennes heller.

Hun så iallfall sint på han, og likte det ikke, og han begynte å forklare grunnen til at jeg lånte og jeg visste ikke hva jeg skulle si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig sur på kjæresten min ja.. Herregud, han burde jo ha kjørt deg dit du skulle, ikke bare gitt deg en ussel 50-lapp og fornedre deg med busskjøring!!!

Skrevet

Herregud. Noe av det teiteste jeg har hørt.

Skrevet

Jaja, folk blir sure over rare ting.

Nei, eg hadde ikkje blitt sur om noen hadde lånt 50 kr av min kjæreste, med mindre personen var kjent for å sjeldent/aldri betale tilbake lånte penger.

Skrevet

Herre min hatt! Går det virkelig an å bli sur for noe sånt?

Skrevet

for en drittunge hun er da.Du har en sikkelig teit venninne er det eneste jeg har å si til deg.

Gjest Eventyr3
Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig sur på kjæresten min ja.. Herregud, han burde jo ha kjørt deg dit du skulle, ikke bare gitt deg en ussel 50-lapp og fornedre deg med busskjøring!!!

enig.(hvis typen har bil.)

Skrevet

enig.(hvis typen har bil.)

Det bør han ha!! Hvis ikke hadde iallefall jeg blitt ganske sur på venninna mi for dårlig valg av kjæreste.. En bil-løs slump av en slabbedask!

Skrevet

Det bør han ha!! Hvis ikke hadde iallefall jeg blitt ganske sur på venninna mi for dårlig valg av kjæreste.. En bil-løs slump av en slabbedask!

:skratte:

Skrevet

Hehe, ok, venninnen min er veldig grei ellers, altså, men denne reaksjonene var ny for meg. Kanskje det lå mer bak enn jeg kunne fatte...

Han hadde bil, ja, men det gikk helt greit å ta bussen :)

Jeg bare trodde at det var veldig dumt å låne penger av andres kjærester. Tenkte på at dette måtte jeg aldri gjøre igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...