AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Hvordan syns dere det funker i forhold til ekte saltvann?
Gjest Blondie65 Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Hva mener du med ekte saltvann - sånn som du finner i sjøen?
Hestejenta Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Eg mekker min eigen saltvatnspray med kun varmt vatn og salt. Den funker like godt som den frisørsprayen..
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Hva bruker man slik spray til? For å få sånne fine bølger? Funker det hvis man har litt krøll fra før, som ikke vil være fin, bare brus?
Gjest Anjelika Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Vanlig saltvann stinker jo og håret tørker til en brusete floke, så jeg vil nå mene saltvannspray er et hakk bedre! Men trenger ikke kjøpe den hos frisøren, jeg har prøvd Bumble&Bumble sin fordi den skulle være best i verden - men den på HM er nøyaktig like god.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Fordi håret mitt er tynt og blir fort fett funker saltvann bedre enn de saltvannssprayene jeg har prøvd. Håret mitt blir tykkere, ikke en brusete floke, ellers hadde jeg ikke spurt. Håret mitt hadde INGEN effekt av de to saltvannssprayene jeg prøvde, det ble heller litt småfett etterhvert pga de ekstragreiene som var i de. Den ene tror jeg var fra HM, den andre vet jeg ikke. Derfor lurte jeg på om hvordan saltvannsspray fra frisøren funker i forhold til ekte saltvann. Vanlig saltvann stinker jo og håret tørker til en brusete floke, så jeg vil nå mene saltvannspray er et hakk bedre! Men trenger ikke kjøpe den hos frisøren, jeg har prøvd Bumble&Bumble sin fordi den skulle være best i verden - men den på HM er nøyaktig like god.
Gjest Badabing Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Hva med å prøve sånt saltvannspudder i stedet? Jeg synes håret mitt blir tungt, fett og flatt med saltvansspray, da jeg har typisk nordisk, tynt/fint hår. Har prøvd flere saltvannspuddere, og har vært fornøyd med alle dem. Den som er mest kjent, er vel Osis Dust it.
Gjest Blondie65 Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Men hva er saltvannspray/pudder til? Hva skal dere oppnå med det, og virker det?
Gjest Badabing Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Men hva er saltvannspray/pudder til? Hva skal dere oppnå med det, og virker det? Volum Lett og luftig filmstjernehår. Haha http://www.hairfinder.com/celebb/blake-lively2.jpg http://www.la2day.com/files/u201/BeachHair02.jpg Endret 7. oktober 2010 av Badabing
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 Oppskrift/blandingsforhold, noen? Ikke faen om jeg kjøper saltvann!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #12 Skrevet 7. oktober 2010 Oppskrift/blandingsforhold, noen? Ikke faen om jeg kjøper saltvann! Det er jo ikke vanlig saltvann da. Det er produkt som kopierer litt av effekten til saltvann.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #13 Skrevet 7. oktober 2010 Eg mekker min eigen saltvatnspray med kun varmt vatn og salt. Den funker like godt som den frisørsprayen.. Det er jo ikke vanlig saltvann da. Det er produkt som kopierer litt av effekten til saltvann. Er det saltvann eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #14 Skrevet 7. oktober 2010 Er det saltvann eller ikke? Det er ikke saltvann av typen du finner i sjøen.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #15 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har tynt/fint nordisk hår, og jeg får kjempeflott hår av en god saltvannsspray! Pulver (f.eks. Osis dust it) gjøre håret mitt tungt og veldig fort fett, så det anbefaler jeg ikke! Og jeg har vanligvis ikke fett hår! Jeg har også forsøkt å lage min egen når jeg ikke har hatt råd til å kjøpe. Det funker littebitt, men absolutt ikke like bra/på samme måte som de du kjøper! Desverre...
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #16 Skrevet 7. oktober 2010 Det er ikke saltvann av typen du finner i sjøen. Hva slags saltvann er det?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #17 Skrevet 9. oktober 2010 Og hva heter denne gode saltvannssprayen da? Jeg har tynt/fint nordisk hår, og jeg får kjempeflott hår av en god saltvannsspray! Pulver (f.eks. Osis dust it) gjøre håret mitt tungt og veldig fort fett, så det anbefaler jeg ikke! Og jeg har vanligvis ikke fett hår! Jeg har også forsøkt å lage min egen når jeg ikke har hatt råd til å kjøpe. Det funker littebitt, men absolutt ikke like bra/på samme måte som de du kjøper! Desverre...
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #18 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg er den anonyme brukeren du spør om hvilken jeg syns er god! Den jeg liker aller best er faktisk ikke av de dyreste du får hos frisøren! Den jeg liker best er Bjørn Axen sin! Heter "salt water haze" eller noe lignende! Du får den på vita! Jeg sprayer i røttene, og litt i lengdene. Føner med hodet opp ned, og grer håret når jeg er ferdig med å føne! resultatet blir kjempebra Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå