Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan syns dere det funker i forhold til ekte saltvann?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Hva mener du med ekte saltvann - sånn som du finner i sjøen?

Skrevet

Ja :).

Skrevet

Eg mekker min eigen saltvatnspray med kun varmt vatn og salt. Den funker like godt som den frisørsprayen..

Skrevet

Hva bruker man slik spray til? For å få sånne fine bølger? Funker det hvis man har litt krøll fra før, som ikke vil være fin, bare brus? :P

Gjest Anjelika
Skrevet

Vanlig saltvann stinker jo og håret tørker til en brusete floke, så jeg vil nå mene saltvannspray er et hakk bedre!

Men trenger ikke kjøpe den hos frisøren, jeg har prøvd Bumble&Bumble sin fordi den skulle være best i verden - men den på HM er nøyaktig like god.

Skrevet

Fordi håret mitt er tynt og blir fort fett funker saltvann bedre enn de saltvannssprayene jeg har prøvd. Håret mitt blir tykkere, ikke en brusete floke, ellers hadde jeg ikke spurt. Håret mitt hadde INGEN effekt av de to saltvannssprayene jeg prøvde, det ble heller litt småfett etterhvert pga de ekstragreiene som var i de. Den ene tror jeg var fra HM, den andre vet jeg ikke. Derfor lurte jeg på om hvordan saltvannsspray fra frisøren funker i forhold til ekte saltvann.

Vanlig saltvann stinker jo og håret tørker til en brusete floke, så jeg vil nå mene saltvannspray er et hakk bedre!

Men trenger ikke kjøpe den hos frisøren, jeg har prøvd Bumble&Bumble sin fordi den skulle være best i verden - men den på HM er nøyaktig like god.

Gjest Badabing
Skrevet

Hva med å prøve sånt saltvannspudder i stedet? Jeg synes håret mitt blir tungt, fett og flatt med saltvansspray, da jeg har typisk nordisk, tynt/fint hår.

Har prøvd flere saltvannspuddere, og har vært fornøyd med alle dem.

Den som er mest kjent, er vel Osis Dust it.

Gjest Blondie65
Skrevet

Men hva er saltvannspray/pudder til? Hva skal dere oppnå med det, og virker det?

Skrevet

Oppskrift/blandingsforhold, noen? Ikke faen om jeg kjøper saltvann! :ler:

Skrevet

Oppskrift/blandingsforhold, noen? Ikke faen om jeg kjøper saltvann! :ler:

Det er jo ikke vanlig saltvann da. Det er produkt som kopierer litt av effekten til saltvann.

Skrevet

Eg mekker min eigen saltvatnspray med kun varmt vatn og salt. Den funker like godt som den frisørsprayen..

Det er jo ikke vanlig saltvann da. Det er produkt som kopierer litt av effekten til saltvann.

Er det saltvann eller ikke?

Skrevet

Er det saltvann eller ikke?

Det er ikke saltvann av typen du finner i sjøen.

Skrevet

Jeg har tynt/fint nordisk hår, og jeg får kjempeflott hår av en god saltvannsspray! Pulver (f.eks. Osis dust it) gjøre håret mitt tungt og veldig fort fett, så det anbefaler jeg ikke! Og jeg har vanligvis ikke fett hår!

Jeg har også forsøkt å lage min egen når jeg ikke har hatt råd til å kjøpe. Det funker littebitt, men absolutt ikke like bra/på samme måte som de du kjøper! Desverre...

Skrevet

Det er ikke saltvann av typen du finner i sjøen.

Hva slags saltvann er det?

Skrevet

Og hva heter denne gode saltvannssprayen da? :)

Jeg har tynt/fint nordisk hår, og jeg får kjempeflott hår av en god saltvannsspray! Pulver (f.eks. Osis dust it) gjøre håret mitt tungt og veldig fort fett, så det anbefaler jeg ikke! Og jeg har vanligvis ikke fett hår!

Jeg har også forsøkt å lage min egen når jeg ikke har hatt råd til å kjøpe. Det funker littebitt, men absolutt ikke like bra/på samme måte som de du kjøper! Desverre...

Skrevet

Jeg er den anonyme brukeren du spør om hvilken jeg syns er god! :)

Den jeg liker aller best er faktisk ikke av de dyreste du får hos frisøren! Den jeg liker best er Bjørn Axen sin! Heter "salt water haze" eller noe lignende! Du får den på vita!

Jeg sprayer i røttene, og litt i lengdene. Føner med hodet opp ned, og grer håret når jeg er ferdig med å føne! resultatet blir kjempebra :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...