Gå til innhold

Jeg har lyst på biopeis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Jeg synes det er så koelig med peis, men jeg vil ikke ha en brannfelle i huset. Bor i blokkleilighet uten pipe. Finnes det alternativer? Jeg synes ikke elektrisk peis ser så veldig ekte ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde på tv 2 hjelper deg om biopeis. Det fins visstnok utrolig mange ulovlige på markedet men som skal fjernes. Og bruker du biopeisen riktig så skal det ikke være noe problem ;)

Kanskje du finner noe på tv2 sine nettsider for dette var på tv2 hjelper deg denne uken hvis jeg ikke tar helt feil.

Gjest Blondie65
Skrevet

Ganske så kraftfulle ord som brukes i artikkelen fra TV2 Hjelper deg:

Advokaten til Britt, Anders Foss fra Erstatningsadvokat 1, mener biopeiser er så farlige at de ikke har noe på det norske markedet å gjøre.

- Slik jeg ser dette, så er det ikke bare russisk rullet for bruker av produktet, men det er også russisk rullett for de som importerer disse produktene, for her kommer det store erstatningskrav i etterkant av slike ulykker. Og de kommer vi til å se flere av, det er jeg helt sikker på, sier han.

• 9 år senere...
Skrevet

Jeg har også veldig lyst på biopeis! De er assa så flotte å se på, og du kan dekorere så den ser ut som en vanlig vedovn. Også er det kosen da. Jeg er rundt i butikker å kikker litt nå og har spurt om dette med brannfare. De skal være veldig sikre. Og de er miljøvennlige! De fleste ulykker skjer pga feil bruk av peisen, så det er viktig å lese seg opp får man bruker den. Ikke fyll på brennkammeret når biopeisen er varm er den som går igjen. Det finnes også biopeiser hvor alt er automatisk så du ikke trenger å fylle på bioetanol selv. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...