Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg veldig sviktet og såret.

Det er alle vennene mine gjennom mange år som jeg rett og slett har mistet kontakt med.

De har sagt til meg at jeg burde få meg nye venner, og det har jeg prøvd på uten hell de siste 6 årene.

Jeg syns det er veldig vanskelig...og det er vanskelig å forklare.

F.eks:

Hvis jeg hadde gått i en butikk eller i sentrum, og tilfeldigvis møtt på en eller flere av dem, så hadde jeg ikke klart å si hei først. Da hadde jeg nok bare latt som om jeg ikke så dem, bare for å vise at jeg ikke har noe interesse av å prate med de jeg heller.

Og om de hadde sagt hei til meg, hadde jeg nok bare vært høflig og ikke vist så mye følelse.

I sommer skrev jeg noen sms med en venninne, og hun spurte om jeg ville ha besøk i sommer.

Jeg sa at jeg skulle på ferie, men var hjemme inne den datoen.

Da sa hun at hun kunne tenke seg å komme en tur, og jeg skrev at det bare var å komme.

Så hørte jeg ikke noe mer, og etter ferien min spurte jeg henne om når hun kom?

Da skrev hun at hun ikke kom likevel, men at hun skulle på kurs i oslo til høsten og vi kunne møtes da.

Jeg skrev at det var greit, og spurte om hun kunne tenke seg besøk til helgen. For jeg hadde tenkt å ta en tur til bergen da.

Dette svarte hun aldri på, og jeg sendte ikke en ny sms siden det ville gi meg en dårlig følelse...

Jeg må da være veldig såret og skuffet eller noe?

Noen som er flinke å tolke her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og om jeg skulle ha flyttet til Bergen der de fleste av vennene mine bor, ville jeg ikke klart å sagt noe til de om dette.

Jeg klarer ikke å forklare helt hva jeg føler, men jeg er veldig lei meg pga jeg føler meg sviktet av vennene mine.

Skrevet

Ja jeg kjenner meg igjen. Jeg har bare bekjente og familien, men jeg har ingen venner som spør om jeg eller de kan komme på besøk, så der er du heldig.

Sitter ofte alene i leiligheten min, går ut, prøvd å ta initiativ flere ganger, men jeg er tydeligvis så annerledes at jeg passer ikke sammen med folk.

Skrevet

Jeg har ikke sett vennene mine på 1 år, da, så jeg kan vel ikke kalle de venner lenger.

Har aldri noen å finne noe med heller, og er alene hver kveld. Har familie i nærheten, men blir ikke helt det samme.

Ble bare skuffa over at hun ikke ville ha besøk av meg.

Men det er vel mange som oss som ikke har venner. :sjenert:

Skrevet

Synes du låter litt dramaprinsesse, jeg. Det er ingen slike kunstige køordninger på meldinger, utenom det som går på folkeskikk - at en ikke skal mase folk ihjel unødig. Bli voksen nå.

Slutt å mulke. Ingen gidder bli venner med en surpomp.

Gjest lat ugle
Skrevet

ahhh,lurer på hva som hadde skjedd med alle avtaler om alt av kommunikasjon foregikk via sms!

Ring isteden og snakk. Virker som om dette er et sporadisk venneforhold med litt sms innimellom.

Avtaler som man halveis inngår på sms er avtaler som jeg absolutt ikke prioriterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...