AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Hvorfor har noen brukere det med å slette profilen sin, gjerne etter et lengre innlegg på ris og ros med sutring og drama, for så å komme tilbake igjen litt etterpå, med nøyaktig samme profil? Er det bare for å høre at folk kommer til å savne dere? Oppmerksomhet? Hva er greia? Jeg mener ikke å virke angripende eller dømmende, jeg bare lurer, for jeg skjønner ikke greia :klø:
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 TS her. Følte du deg truffet eller noe Du må gjerne svare anonymt for min del, det plager meg fint lite. Og det er som sagt ikke meningen å angripe noen på noen måte, jeg bare lurer, fordi jeg er nysgjerrig, og skjønner ikke hvorfor de gjør det. Hvis man på død og liv skal slette seg, så er jo det greit, og hvis man vil komme tilbake så er det også greit, men hvorfor lage drama rundt det? "Buhu kg hater meg moderatorene er imot meg SLETT MEG!" to uker etterpå er de tilbake med samme profil? Hvorfor? Hva har plutselig foreandret seg?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 (endret) De gjør det kun for å få oppmerksomhet. Ofte så melder de seg inn igjen litt senere. Hvis de ikke ville ha oppmerksomhet så kunne de bare sendt en pm til en av moddene. En annen måte er jo å rett og slett ikke logge seg inn igjen!! Endret 3. oktober 2010 av Kråkesaks
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Er anonyme såååå nysjerrige så ta fram ryggraden og send PM til den/de det gjelder. Dere har ingenting med om brukere sletter seg, eller grunnene til det. Ha nå hodet på rett plass og gå direkte til kilden ihvertfall. Endret 3. oktober 2010 av Kråkesaks
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 Kanskje mange ikke tenker på at de ikke er nødt til å skrive et innlegg på Ris og ros for å bli slettet? Jeg har slettet profilen min én gang, etter å ha blitt stalket. Da hadde jeg hele tiden planer om å komme tilbake raskt med ny bruker, og deretter ligge lavt for ikke å bli gjenkjent igjen. Og dermed var det helt logisk å ikke lage noen slettetråd på Ris og ros - jeg ønsket minst mulig fokus på saken, for å unngå å bli stalket igjen, selvsagt. Så da bare sendte jeg PM til en admin og ble slettet i ro og fred.
Gjest Dhanu Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg gjorde det med min forrige bruker. Årsaken var ganske enkelt at jeg så andre laget tråder der for å bli slettet, og dermed falt det meg ikke inn å sende pm til en moderator. Når jeg slettet meg i stedet for å la være å logge inn igjen var det fordi jeg opprettet ny bruker etter min gamle ble gjenkjent. Og da er det jo fint at brukernavnet blir frigjort i tilfelle noen andre vil bruke det Det har vel oftest lite med drama å gjøre, som regel skrives det jo også bare "vennligst slett meg"?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg forstår at man kan skrive det inne på ris og ros, det er ikke der problemet ligger. Det jeg finner merkelig, er når man legger det inn på ris og ros, sutrer om hvor jævelig man har det på forumet, blir slettet, for så å oppdrette NØYAKTIG samme bruker en gang til? Hvorfor? :klø:
Gjest Dhanu Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Temperament? Fyker fort opp, og detter fort ned, og når man får tenkt seg om var det ikke så ille likevel? Man kan jo spekulere så mye man vil, men kun de direkte berørte kan vel svare
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå