Gjest Mann26 Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 De første gangene da jeg og dama hadde sex for noen måneder siden så merket jeg at det ytre øvre området av underlivet (klitoris og rundt) ble knallhardt umiddelbart når hun ble tent. Nå er det ikke like markant. At det har blitt mykere, er det mest sannsynlig mindre nervøsitet eller mindre tenning? Noen som kjenner seg igjen?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Akkuratt som mannen får masse blod i penis når han blir tent og at den reiser seg, så får kvinnen masse blod i kjønnsleppene og klitoris blir litt større. Kjeden blir lengre og veldig våt, slik at den kan ta imot penis. Når jeg blir skikkelig tent, blir jeg hardere nedentil, rundt kjedeinngangen og kjønnsleppene, masse blod som strømmer til, ig jeg blir mer følsom og alt blir deiligere når jeg blir så tent. Akkuratt som en rose som springer ut i full blomst og åpner seg, for å si det sånn Jeg har sett meg selv nedentil når jeg ikke er kåt, og alt er helt normalt og ligger sammen, men når jeg er tent, er det akkuratt som om alt bli stivere og hardere og strutter litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå