AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er så dritt lei av trashtalking nå at det går faen ikke an. La jenter gjøre som de vil, slutt og døm og nyt livet! "Ååå, hun klinte med to andre jenter, faen jeg hater henne. Du skulle ha vert der å sett det." Faen folk er så inkonsekvente, alle står og sikler på henne når hun kliner med en annen jente for så og dømme henne for det litt senere... Hva skal det være for noe, eneste jeg kommer på er ren misunnelse Grow some balls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvis du skal følge kjødelige lyster og være tøs, får du leve med konsekvensene. Kan ikke få i pose og sekk. Hvis du ikke vil bli snakket om på den måten får du gjøre noe annet enn å hive deg på x antall mannfolk i tide og utide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 5. oktober 2010 #3 Del Skrevet 5. oktober 2010 Dere jenter skal gjøre som dere vil.. Da må du vel tåle at gutter skal få mene hva de vil også? Haha.. You should care less ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikken Skrevet 6. oktober 2010 #4 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ved å bry deg om det, blir det til en ting - ved å ikke bry deg om det, blir det en bagatell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 6. oktober 2010 #5 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er så dritt lei av trashtalking nå at det går faen ikke an. La jenter gjøre som de vil, slutt og døm og nyt livet! "Ååå, hun klinte med to andre jenter, faen jeg hater henne. Du skulle ha vert der å sett det." Faen folk er så inkonsekvente, alle står og sikler på henne når hun kliner med en annen jente for så og dømme henne for det litt senere... Hva skal det være for noe, eneste jeg kommer på er ren misunnelse Grow some balls Alt det du skrev nå minner meg om ungdomsskolen. Sikker på at du er voksen? hva slags folk henger du med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Del Skrevet 6. oktober 2010 Alt det du skrev nå minner meg om ungdomsskolen. Sikker på at du er voksen? hva slags folk henger du med Blir aldri voksen vettu... Men henger med såkalte masterstudenter...... Fra NTNU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 6. oktober 2010 #7 Del Skrevet 6. oktober 2010 Tsh. Hvor gammel er du, TS? Går selv på videregående, og har aldri overhørt gutta drittsnakke jenter bare fordi de er litt "løse". Man gjør som man selv vil, men om man ligger med hver eneste person man kommer over på fester må man regne med litt drittkasting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann-87 Skrevet 7. oktober 2010 #8 Del Skrevet 7. oktober 2010 Oppmerksomhetssyke jenter får gjerne litt oppmerksomhet, både positiv og negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. oktober 2010 #9 Del Skrevet 7. oktober 2010 Blir aldri voksen vettu... Men henger med såkalte masterstudenter...... Fra NTNU Nesten å regne som en ærekrenkelse overfor NTNU dette Gjør hva du vil, med hvem du vil. Men du kan ikke kreve at alle andre skal deg for handlingene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 7. oktober 2010 #10 Del Skrevet 7. oktober 2010 Blir aldri voksen vettu... Men henger med såkalte masterstudenter...... Fra NTNU henger du med masterstudenter ja, men da beklager jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå