Vedv Skrevet 28. september 2021 #21 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var visst 11 år gammel den her😂 Anonymkode: 24ed8...b94 Hehe ja! Og da er jeg rimelig desperat som skriver etter hjelp på den! Erfaring med rettssosiologi?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #22 Skrevet 28. september 2021 Noen studier er morsomme/interessante, men gir en kjedelig jobb som tannlege, optiker og andre lite fleksible jobber, andre studier er kjedelig men gir interessante jobber m mye fleksibilitet. Har alltid tenkt på juss som sistnevnte. Ville jobbet meg gjennom og tatt eksamen med mål om å stå. Også nyttig for andre studier. Anonymkode: 9c492...f2a 3
Vedv Skrevet 28. september 2021 #23 Skrevet 28. september 2021 Jeg har bare en eksamen igjen i rettsosiologi, men sliter skikkelig med den obligatoriske fakultetsoppgaven. Så det jeg er på jakt etter hjelp til!
Vedv Skrevet 28. september 2021 #24 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen studier er morsomme/interessante, men gir en kjedelig jobb som tannlege, optiker og andre lite fleksible jobber, andre studier er kjedelig men gir interessante jobber m mye fleksibilitet. Har alltid tenkt på juss som sistnevnte. Ville jobbet meg gjennom og tatt eksamen med mål om å stå. Også nyttig for andre studier. Anonymkode: 9c492...f2a AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Noen studier er morsomme/interessante, men gir en kjedelig jobb som tannlege, optiker og andre lite fleksible jobber, andre studier er kjedelig men gir interessante jobber m mye fleksibilitet. Har alltid tenkt på juss som sistnevnte. Ville jobbet meg gjennom og tatt eksamen med mål om å stå. Også nyttig for andre studier. Anonymkode: 9c492...f2a #21 Jeg har bare en eksamen igjen i rettsosiologi, men sliter skikkelig med den obligatoriske fakultetsoppgaven. Så det jeg er på jakt etter hjelp til!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #25 Skrevet 28. september 2021 Vedv skrev (10 minutter siden): Jeg har bare en eksamen igjen i rettsosiologi, men sliter skikkelig med den obligatoriske fakultetsoppgaven. Så det jeg er på jakt etter hjelp til! Opprett din egen tråd da. Det er helt ubrukelig å dra opp igjen andre tråder som ikke engang handler om det du trenger hjelp med! Anonymkode: c196d...e11 3
Vedv Skrevet 28. september 2021 #26 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Opprett din egen tråd da. Det er helt ubrukelig å dra opp igjen andre tråder som ikke engang handler om det du trenger hjelp med! Anonymkode: c196d...e11 Skrev jo til en som var relevant i tråden, hun hadde tatt rettssosiologi!
Vedv Skrevet 28. september 2021 #27 Skrevet 28. september 2021 tineline skrev (På 7.10.2010 den 3.15): Ja, og om du ikke fullfører mister du visst litt av retten til alle 8 årene med lån. Jeg hoppet av jussen etter det som før var fellesdelen, for å starte på arkeologi. Hadde visst i nesten et år at jeg skulle bytte fag, og det året der var vondt for kropp og sjel. Etter bachelor i arkeologi gikk jeg tilbake til jussen og skrev spesialoppgave i rettssosiologi. Instituttet for kriminologi og rettssosiologi v UiO er det beste studiestedet på hele ubiversitetet, syns nå jeg, så bare gled deg! Til syvende og sist endte jeg som arkeolog, men er glad jeg tok ferdig jussen også. Det er noe tilfredsstillende ved å ikke gi opp, selvom jeg fikk D på fellesdelen. Tok imidlertid revansj og fikk A på oppgaven! Burde non ha satset rettssosiologi tidligere, men dengang fantes ikke bachelor i dette. Lyst å hjelpe en desperat kvinne med rettssosiologi?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #28 Skrevet 28. september 2021 3 minutter siden, Vedv said: Skrev jo til en som var relevant i tråden, hun hadde tatt rettssosiologi! Hvis du ser på nicket hennes så har hun ikke vært her på 10 år. Men litt morsomt om hun kom tilbake da, kanskje hun har noen gode råd om alderspensjon. Anonymkode: e500e...135
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå