Gå til innhold

Aluminiumklorid på føttene for svette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med klamme og svette føtter etter å ha gått en periode, og lurte på om noen av dere bruker aluminiumklorid 25% på føttene og om det stopper svette/fuktighetsdannelsen på føttene?

Gjest Ruccola
Skrevet

Yerka kan man ihvertfall bruke på hender og føtter også, så vil tro man kan gjøre det samme med Aluminiumklorid.

Bare husk at det er sterkt og ikke skal brukes for ofte.

Skrevet

Yerka kan man ihvertfall bruke på hender og føtter også, så vil tro man kan gjøre det samme med Aluminiumklorid.

Bare husk at det er sterkt og ikke skal brukes for ofte.

Men fungerer det like bra som i armhulene synes du?

Skrevet

Sliter med klamme og svette føtter etter å ha gått en periode, og lurte på om noen av dere bruker aluminiumklorid 25% på føttene og om det stopper svette/fuktighetsdannelsen på føttene?

Hva med å bytte sokker eller sko.

Tynne ullsokker og sko som puster.

Skrevet

Hva med å bytte sokker eller sko.

Tynne ullsokker og sko som puster.

Jeg bruker bambussokker men synes ikke det var så mye bedre. Skal visst være minst like bra som tynne ullsokker det når det gjelder å tiltrekke seg fuktigheten. Skoene mine puster noe, men bør kanskje se om jeg også kan få enda mer "pustende" sko, men tror nok det er grenser hvor mye det er å hente der. Kan ikke gå med noe sandalliknende greier i jobben min dessverre.

Skrevet

Jeg bruker bambussokker men synes ikke det var så mye bedre. Skal visst være minst like bra som tynne ullsokker det når det gjelder å tiltrekke seg fuktigheten. Skoene mine puster noe, men bør kanskje se om jeg også kan få enda mer "pustende" sko, men tror nok det er grenser hvor mye det er å hente der. Kan ikke gå med noe sandalliknende greier i jobben min dessverre.

Jeg ser den.

Om du er plaget med svette der, så er det bare å prøve alu.klorid. Veldig ofte er årsaken for tett sko. Om det er finsko, så er det ikke alle som er like gode til å puste som andre. Skokrem gjør dem ikke luftigere for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...