Gå til innhold

Sportsundertøy?

Annkitrin

Anbefalte innlegg

Hei :)

Dette er litt flaut men jeg har problemer med mye utflod og lukt. Det kommmer selv om jeg buker truseinnlegg og uasett om jeg bruker stramme eller løse klær =/ (har hatt utallige behandlinger mot soppinfeksjon så jeg har ikke peiling på om det fortsatt er det så jeg må til legen igjen -.-)

Så derfor lurte jeg på om noen vet om det hjelper og bruke sportsundertøy hver dag isteden for vanlig undertøy?

Er ganske så desperat her :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være bakteriell vaginose?

Jeg vet ikke men det hjalp iallefall ikke med melkesyretabeletter jeg prøvde 2 ganger med passe opphold mellom hver gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Prøv å slutte med såpe i underlivet. Bruk kun litt babyolje og vann.

Pass også på at du ikke vasker oppi selv om det er fristende fordi det lukter.

Innsiden på oss damer er selvrensende og skal ikke vaskes ;)

Tror nok ikke det vil hjelpe så mye å bytte til treningsundertøy. Jeg har ihvertfall opplevd at treningstopper sitter mer lukt i enn vanlige topper, så regner med det kanskje er det samme med undertøy.

De sier bomullsundertøy skal vere det beste fordi det puster.

Pass også på å ikke bruke for mye truseinnlegg da de er plast i og stoper pustingen :)

Tror du får bestillt naturlife truseinnlegg på nett, som ikke er engangs men vaskes i maskin. De skal vist vere det mest naturlige å bruke.

Lykke til, det er ikke gøy å lukte! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å slutte med såpe i underlivet. Bruk kun litt babyolje og vann.

Pass også på at du ikke vasker oppi selv om det er fristende fordi det lukter.

Innsiden på oss damer er selvrensende og skal ikke vaskes ;)

Tror nok ikke det vil hjelpe så mye å bytte til treningsundertøy. Jeg har ihvertfall opplevd at treningstopper sitter mer lukt i enn vanlige topper, så regner med det kanskje er det samme med undertøy.

De sier bomullsundertøy skal vere det beste fordi det puster.

Pass også på å ikke bruke for mye truseinnlegg da de er plast i og stoper pustingen :)

Tror du får bestillt naturlife truseinnlegg på nett, som ikke er engangs men vaskes i maskin. De skal vist vere det mest naturlige å bruke.

Lykke til, det er ikke gøy å lukte! :sjenert:

Hei takk for svar :)

Jeg bruker dr greve trodde ikke det skulle skape problemer? Men skal teste ut babyoljen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...