Gå til innhold

Hofteholder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de som bruker det stadig vekk, faktisk i skrivende stund. Forsøker å unngå strømpebukser om mulig. Ellers blir det ofte til at jeg velger stayups, men føler meg best med strømpeholder.

Har ellers kjøpt mine stort sett på undertøysbutikker i utlandet, men har også et par fra Triumph som gjør nytten. Strømpene kjøper jeg på strømpesalong eller på lindex/hm.

Mine er også fra Triumph, og de funker bra!

Jeg liker å ha på pene undetøysett, og synes at det er lite pent med strømpebukser. Kjøper derfor med strømpeholder dersom settet har en slik for evt strømpebruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte en til helga for å ha til kostyme til Halloweenfesten. Syntes det var kult og "smukt" å ha på. Må få kjøpt inn flere til hverdagsbruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en til helga for å ha til kostyme til Halloweenfesten. Syntes det var kult og "smukt" å ha på. Må få kjøpt inn flere til hverdagsbruk!

Flott! Håper du fikk mange komplimenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^jeg har et par sånne "shaping" hofteholdere fra lindex egen kolleksjon, som er høye i livet. Ikke akkurat som de der, men ganske pene. Har og sett at triumph har noe sånt for tida! Men har desverre ikke de metallklypene til å feste strømpene med, som det er på de du linket til. Hvis du ikke vil ha hardplast varianten, så må du bestille fra utlandet tror jeg. Lurer på når noen skal skjønne at det er et marked for skikkelige ting her hjemme og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Airi Chikako

Noen som vet om hofteholdere med høyt liv? A'la denne? Eventuelt slike?

Må ha flere til julebordsesongen ;)

Manillusion.no har en del som ligner, under undertøy. De har også butikk i Oslo, og jeg kan gå god for kvaliteten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Det blir nyinnkjøpt strømpeholder under kjolen på julebordet i kveld!! Har ikke eid en sånn før, men testen den på i går og fikk en skikkelig "feelgood" følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Det blir nyinnkjøpt strømpeholder under kjolen på julebordet i kveld!! Har ikke eid en sånn før, men testen den på i går og fikk en skikkelig "feelgood" følelse!

Så bra :)

Du kommer garantert til å føle deg veldig feminin og vel på julebordet. Og har du med deg sambo/mann blir han nok i helspenn om du diskrèt avslører hva du har under utpå kvelden...

Du får fortelle hvordan det gikk i morra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg var der! Håper du får full klaff. Jeg blir i hvertfall kåt når jeg leser innlegget ditt!

Tvi-tvi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...