Gå til innhold

Hofteholder?

Anbefalte innlegg

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Dere som bruker strømper / hofteholder eller stay-ups, har dere alle disse lange, lekre modellbena? Jeg vil så inderlig gjerne gå med strømper, synes det er lekkert, men jeg har korte ben og kraftige lår. Uansett hva jeg tar på strammer strømpene for mye, eller så sklir de ned, eller så er de for lange... Uansett ser det virkelig ikke ut, og det gjør meg så trist :tristbla:

Jeg har ikke det, nei :) Er ganske kort, med ganske store lår, er langt fra slank, men ikke noe særlig kraftig. Langt fra lange modellbein, og ganske stor rompe :P Så for meg har strømper bedre passform enn strømpebukser, som stort sett enten er litt for små eller litt for store. Det er akkurat som produsentene har hoppet over meg med vilje :P Stay ups har jeg store problemer med, de vil liksom ikke bli sittende, og de presser på huden rundt så det ikke ser noe fint ut. Der har jeg vanskelig for å finne noen som passer.

Gjest A. Caron
Skrevet

Hva er det som er så usexy med nylonstrømpebukser da? Det har jeg aldri skjønt. Skjønner egentlig ikke greia i det hele tatt. Hva er vitsen med å ha på seg et tullete plagg som ikke syns uansett. Er verre med menn, der kunne motepolitiet kommet og ryddet opp litt.

Hmm, en ting JEG (og sikkert de fleste andre her) skjønner, er at du overhode ikke er interessert i å forstå noe som helst av svarene du får ...

Du har bestemt deg for at hofteholder og strømper ER noe herk, basta! Da hjelper det jo ikke det spøtt å forklare deg hva som er sexy, praktisk, fordelaktig, feminint, spennende osv osv med dette.

Til tross for at du har etterspurt argumenter for disse plaggene, etterlyst steder (butikker/internett) du kan finne disse, etterspurt bruksmåter og hvorfor det er sexy, kommenterer du jo ikke noen av svarene, men fortsetter bare å hevde at dette er et tullete, upraktisk og ubrukelig plagg du ikke skjønner vitsen med.

Da er jo saken grei, du har bestemt deg for å kjøre etter din mal, så hva er poenget med å fortsette å grave i det da?

Skrevet

Det er jo litt synd at vi ikke kan glede hverandre litt, synes du ikke.

Men å synes at hofteholder er noe jævla herk og at det er ubehagelig med trekk øverst på låra betyr for det første ikke at all glede er utelukket. Jeg gleder gjerne i vei og forventer det samme igjen, men jeg forventer IKKE at mannen min skal ha på seg eller gjøre noe han synes er ubehagelig bare for å glede meg.

Imidlertid har jeg hofteholder og strømper, som jeg har brukt til fint og synes er litt gøy om enn upraktisk og helt utelukket for daglig bruk, og mannen min var og er totalt uinteressert. Han har andre oppheng, som ikke er ubehagelige for meg.

Jeg kunne forresten godt tenkt meg å se mannen min i spraylateks, men jeg innser at stakkaren skal få slippe det.

Skrevet

Hmm, en ting JEG (og sikkert de fleste andre her) skjønner, er at du overhode ikke er interessert i å forstå noe som helst av svarene du får ...

Du har bestemt deg for at hofteholder og strømper ER noe herk, basta! Da hjelper det jo ikke det spøtt å forklare deg hva som er sexy, praktisk, fordelaktig, feminint, spennende osv osv med dette.

Til tross for at du har etterspurt argumenter for disse plaggene, etterlyst steder (butikker/internett) du kan finne disse, etterspurt bruksmåter og hvorfor det er sexy, kommenterer du jo ikke noen av svarene, men fortsetter bare å hevde at dette er et tullete, upraktisk og ubrukelig plagg du ikke skjønner vitsen med.

Da er jo saken grei, du har bestemt deg for å kjøre etter din mal, så hva er poenget med å fortsette å grave i det da?

Jeg har aldri etterlyst steder man får kjøpt dette plagget eller spurt om bruksmåter. Eneste jeg har gjort er å hevde at det virker tullete og ubehagelig. Jeg har null interesse for dette plagget. Du må slutte å anta at alle anonyme brukere er en og samme person!

Skrevet

Men å synes at hofteholder er noe jævla herk og at det er ubehagelig med trekk øverst på låra betyr for det første ikke at all glede er utelukket. Jeg gleder gjerne i vei og forventer det samme igjen, men jeg forventer IKKE at mannen min skal ha på seg eller gjøre noe han synes er ubehagelig bare for å glede meg.

Imidlertid har jeg hofteholder og strømper, som jeg har brukt til fint og synes er litt gøy om enn upraktisk og helt utelukket for daglig bruk, og mannen min var og er totalt uinteressert. Han har andre oppheng, som ikke er ubehagelige for meg.

Jeg kunne forresten godt tenkt meg å se mannen min i spraylateks, men jeg innser at stakkaren skal få slippe det.

Enig. Skjønner ikke hvorfor man skal gjøre ubehagelige og avtennende ting for å tenne partneren sin . Heldigvis har jeg ikke noen partner, og skulle jeg hatt det hadde jeg holdt meg unna menn med ekle fetisjer.

Skrevet

Dere som bruker strømper / hofteholder eller stay-ups, har dere alle disse lange, lekre modellbena? Jeg vil så inderlig gjerne gå med strømper, synes det er lekkert, men jeg har korte ben og kraftige lår. Uansett hva jeg tar på strammer strømpene for mye, eller så sklir de ned, eller så er de for lange... Uansett ser det virkelig ikke ut, og det gjør meg så trist :tristbla:

Det er klart at strømper ikke kan utrette mirakler, men jeg tror ikke du skal fortvile. Kanskje du er litt i overkant selvkritisk? Sorte, lange strømper vil jo virke slankende så jeg synes absolutt ikke du skal resignere så lett! Men det er viktig at strømpene hverken er for trange eller det motsatte. En viss elastikk, men ikke for mye, burde løse problemet med stramming eller at de glir ned. Ofte vil strømpene stramme fordi de er for korte, men det er tydeligvis ikke ditt problem. Ellers synes jeg personlig at lange strømper er vesentlig mere sexy enn slike som slutter midt på låret.

Gjest A. Caron
Skrevet

Jeg har aldri etterlyst steder man får kjøpt dette plagget eller spurt om bruksmåter. Eneste jeg har gjort er å hevde at det virker tullete og ubehagelig. Jeg har null interesse for dette plagget. Du må slutte å anta at alle anonyme brukere er en og samme person!

Well... gi meg èn eneste grunn til at man IKKE skal forveksle dere AB-feigiser, når du/dere ikke i det minste makter å slenge på et "TS her" eller noe annet som indikerer hvem du/dere er i debatten????

Ikke engang PRØV å slenge ut antagelsesbeskyldninger til oss som alltid skriver under fast nick!!

Gjest A. Caron
Skrevet

Enig. Skjønner ikke hvorfor man skal gjøre ubehagelige og avtennende ting for å tenne partneren sin . Heldigvis har jeg ikke noen partner, og skulle jeg hatt det hadde jeg holdt meg unna menn med ekle fetisjer.

Hehe, jeg må si jeg blir en smule overrasket over hva enkelte forbinder med "ekle fetisjer"...

Et uskyldig klesplagg???

Hva da med folk som tenner på å drite partneren i kjeften, pisse på ham/henne, ta kvelertak, piske og slå osv osv...?

Herregud da menneske, kom deg ned på jorda og prøv å skill klinten fra hveten her. Vi snakker da om den antakelig mest uskyldige, snilleste, mildeste formen for fetisj som finnes :roll:

Men klart, du hevder jo at du er glad du ikke har noen partner, og skal jeg være ærlig tror jeg sannelig det er til det beste for både deg og de fleste menn!

Gjest Airi Chikako
Skrevet

:skratte:

Hvis du synes det er direkte avtennende, er det nok ingen som vil tvinge deg. Å like strømper vil jeg si er en lite ekkel fetisj i forhold til mye annet som mange gutter foretrekker også. Såpass langt har ikke jeg noe problem med å strekke meg, i alle fall.

Men nå bruker jeg hofteholder først og fremst fordi jeg synes det er praktisk. At kjæresten liker det er nok til at det hender jeg tar det på meg i flere situasjoner :lur:

Skrevet

:skratte:

Hvis du synes det er direkte avtennende, er det nok ingen som vil tvinge deg. Å like strømper vil jeg si er en lite ekkel fetisj i forhold til mye annet som mange gutter foretrekker også. Såpass langt har ikke jeg noe problem med å strekke meg, i alle fall.

Men nå bruker jeg hofteholder først og fremst fordi jeg synes det er praktisk. At kjæresten liker det er nok til at det hender jeg tar det på meg i flere situasjoner :lur:

Nei, heldigvis har jeg aldri vært borti en fyr som har nevnt noe om strømpel eller hofteholder :)

Synes alle fetisjer der man forventer at partneren skal gjøre noe den selv ikke liker er ekle jeg.

Skrevet

Well... gi meg èn eneste grunn til at man IKKE skal forveksle dere AB-feigiser, når du/dere ikke i det minste makter å slenge på et "TS her" eller noe annet som indikerer hvem du/dere er i debatten????

Ikke engang PRØV å slenge ut antagelsesbeskyldninger til oss som alltid skriver under fast nick!!

Når folk skrive som anonym bruker er det ikke meningen at man skal vite hvilken bruker dette er, derfor bør du ikke anta noe som helst. Jeg har ingen interesse av å indikere hvem jeg er.

Gjest A. Caron
Skrevet

Når folk skrive som anonym bruker er det ikke meningen at man skal vite hvilken bruker dette er, derfor bør du ikke anta noe som helst. Jeg har ingen interesse av å indikere hvem jeg er.

Nei, men regn da også med å bli forvekslet, dèt er poenget mitt.

Når man har flere AB-debattanter som innehar noenlunde samme ståsted på meningsskålen er det ikke mulig å unngå forveksling.

Sjøl foretrekker jeg å kunne forholde meg til hvem som skrev hva hvor, og dermed svare ut fra sammenhengen i det vedkommende har ytret opp gjennom tråden. Alt annet blir det jo bare rot av...

Dessuten, "indikere hvem du er"???

Er du mer anonym enn meg f.eks? Nope, jeg tror (uten at jeg beskylder deg konkret) at altfor mange brukere benytter seg av AB-muligheten nettopp for å skape forvirring, OG (ikke minst) fremstå som flere brukere i en og samme tråd for å oppnå slagkraft og flerstemthet rundt motargumenter skrevet av i utgangspunktet kanskje bare èn bruker.

Konklusjon: AB`ere er og forblir av disse grunnene av mange sett på som useriøse, forvirringsskapende og ikke så rent lite feige brukere som ikke tør stå for det de skriver. Det eneste forståelige argumentet for å fremstå som AB må være om man offentliggjør intime, flaue, intrikate beskrivelser o.l. av seg selv, den er grei nok.

Her snakker vi derimot om en puslete hofteholder... :jepp:

Skrevet

Synd at de siste innleggene her mere blir personangrep enn det som faktisk er tema: vår kjære hofteholder (og selvsagt tilhørende strømper). At enkelte damer så til de grader er negative til disse utolig sexy plaggene forklarer vel også hvorfor de (damene) tydeligvis ikke har slått spesielt an hos det motsatte kjønn.

Hadde jeg hatt masse penger skulle jeg for øvrig gjerne ha innstiftet "Nobels hofteholder/strømpepris" til den person som i løpet av året har gjort mest for å skape blest om disse herlige plagg.

Da vil jo også motstanderne få en gylden mulighet til å gå i demonstrasjonstog med sine bannere: "Ned med hofteholderen - av med strømpene" og liknende fengende slagord.

Skrevet

At enkelte damer så til de grader er negative til disse utolig sexy plaggene forklarer vel også hvorfor de (damene) tydeligvis ikke har slått spesielt an hos det motsatte kjønn

AHAHAHAHAHAHAHA :grinele:

"Forklarer vel også hvorfor de (damene) tydeligvis ikke har slått spesielt an hos det motsatte kjønn meg, og det ikke blir noe på meg"

Fixed that for ya.

Skrevet

Synd at de siste innleggene her mere blir personangrep enn det som faktisk er tema: vår kjære hofteholder (og selvsagt tilhørende strømper). At enkelte damer så til de grader er negative til disse utolig sexy plaggene forklarer vel også hvorfor de (damene) tydeligvis ikke har slått spesielt an hos det motsatte kjønn.

Hadde jeg hatt masse penger skulle jeg for øvrig gjerne ha innstiftet "Nobels hofteholder/strømpepris" til den person som i løpet av året har gjort mest for å skape blest om disse herlige plagg.

Da vil jo også motstanderne få en gylden mulighet til å gå i demonstrasjonstog med sine bannere: "Ned med hofteholderen - av med strømpene" og liknende fengende slagord.

Jeg slår veldig ann hos det motsatte kjønn, men det er jeg som avviser de. Spesiellt menn som skal ha meg til å gjøre ting jeg ikke har lyst til. Andre damer må få gjøre hva de vil jeg er ikke i mot hofteholderen så lenge jeg slipper å gå med den selv.

Annonse
Skrevet

Det er tydelig at mennene i denne tråden er veldig svake for hofteholder og tilhørende stas, men det er vel ikke nødvendigvis sånn at ALLE menn er så opptatt av dette plagget? I så fall hadde det vel ikke blitt kalt en fetisj? :klø:

Gjest A. Caron
Skrevet

Det er tydelig at mennene i denne tråden er veldig svake for hofteholder og tilhørende stas, men det er vel ikke nødvendigvis sånn at ALLE menn er så opptatt av dette plagget? I så fall hadde det vel ikke blitt kalt en fetisj? :klø:

Ikke alle, men svært mange. Og grunnen til det er nok i stor grad at ikke alle har hatt gleden av å se sin dame i dette antrekket. Det er jo definitivt et "gammelt" plagg, som dessverre har blitt erstattet av nyere lettvintere varianter, som også ikke er i nærheten av like spennende og sexy.

Det er nok helt sikkert i størst grad de mer voksne av oss menn som har sansen for disse lekre plaggene, fordi det er vi som vet at de eksisterer. De yngre er nok mest opptatt av dagens undies`er, som string, hotpants og stay-ups, som jo preger nåtidas trender.

Men jeg er likevel sikker på at også de yngre ville blitt like "hekta" om de hadde visst bedre, og fått muligheten til å se, ta på og studere sin kjære iført en skikkelig kvalitets-hofteholder med et par ekte ff-nylonstrømper påmontert :jepp:

Gjest Raindrops
Skrevet

Tror ikke det trenger å være unormalt for å bli kalt en fetisj, det er vel heller det at det man tenner på ikke har noe med samleie å gjøre sånn i utgangspunktet. :)

Skrevet

Tror ikke det trenger å være unormalt for å bli kalt en fetisj, det er vel heller det at det man tenner på ikke har noe med samleie å gjøre sånn i utgangspunktet. :)

Du har helt klart et poeng der!

Skrevet

Ååååh, jeg har alltid syntes hofteholdere er råstilige og sexy, men meg kan liksom ikke helt se for meg at jeg hadde følt meg komfortabel i dem. En annen ting er at jeg sikkert ikke hadde funnet hverken hofteholder eller strømper som passet, for jeg har lange ben og kraftige lår.

Strømpebukser er noe herk, da føler jeg meg så usexy som jeg kan bli, for de er alltid for korte (og ofte for trange over hoftene. pærefasong på høy dame med noen kg for mye er ikke gøy). I løpet av de første 30 minutter blir skrittet på strømpebuksa dratt ned til knærne (ok, ikke egentlig, men det føles sånn), og i tilleg så "ruller" kanten på strømpebuksa ned fordi den ikke kommer på rett sted på min lange kropp. Hærlig. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...