Gå til innhold

Hofteholder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anjelika

Tja, de klarte seg da på 40-50-tallet også...

De klarte seg ja, men som bestemora di kan skrive under på så var det en gave fra himmelen til alle kvinner når strømpebuksa kom til jorda.

Jeg liker hofteholdere fordi jeg føler meg sexy i det, men det er ikke et spesielt behagelig eller praktisk plagg. Litt luft i skrittet er bare koselig, men det blir jo klumpete under trange kjoler og viser under korte, og det er ikke så deilig å sitte på spenner som graver seg inn i huden. Bruker det flittig, men blir nok mest innenfor husets fire vegger ene og alene til ære for kjæresten.

Raindrops: Kjøp skikkelige kvalitetshofteholdere med metallspenner, de små plasthempene på de fra HM etc spretter jo av i hytt og pine. Du kan også bruke stay ups til så slipper du at strømpene ramler ned på knærne om ting skulle løsne. Blir jo smør på flesk det da, men nå er det jo ikke den praktiske funksjonen som er poenget med hofteholder heller. Det er jo et totalt overflødig plagg, har kun en estetisk funksjon.

Endret av Anjelika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest A. Caron

Ja, de klarte seg uten tamponger, divacup, kondomer, innendørs toalett, varmekabler, flatskjerm osv en gang i tiden, men det betyr ikke at jeg ønsker meg tilbake til den tiden. Strømpeholder må vel være verdens mest upraktiske plagg. Bruker folk virkelig det lenger?

OK, jeg gir opp, du vinner.... :roll:

(er glad jeg lever sammen med ei som ikke bare tenker praktisk hele tida) Aghhhh, så kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

De klarte seg ja, men som bestemora di kan skrive under på så var det en gave fra himmelen til alle kvinner når strømpebuksa kom til jorda.

Og samtidig sukket alle mannfolk tungt over tanken på at tidenes mest sexy, ultrafeminine epoke var over...

Og når strømpebuksa gjorde sin entrè, overtok dere dessuten etterhvert ALLE klesplaggene vi menn før hadde som våre egne.

Jeg spør, hva var galt med å fremstå feminint? (Svaret kan jeg imidlertid lett tenke meg. Kan det h......s ordet praktisk være involvert mon tro?) Blæhh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Synes som nevnt det både er mer praktisk og behagelig, jeg :) Man må venne seg til det, men ubehagelig er det langt i fra. Til deg som mener man fryser på rompa; bruker du nylonstømpebukse ute på vinteren? Mine hofteholdere er mest i bruk den andre halvdelen av året + innendørs nå for tiden ::)

Endret av Airi Chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med stay- ups? :) Det er litt småsexy det også synes jeg :) Eller lange bommulsstrømper- men de må sitte godt slik at de ikke sklir ned da. Når jeg tasser rundt i en lang genser og bare strømper blir kjæresten min glad :) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med stay- ups? :) Det er litt småsexy det også synes jeg :) Eller lange bommulsstrømper- men de må sitte godt slik at de ikke sklir ned da. Når jeg tasser rundt i en lang genser og bare strømper blir kjæresten min glad :) Hehe!

Hyggelig at det er noen som ser poenget her! Jeg misunner virkelig kjæresten din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det som er så usexy med nylonstrømpebukser da? Det har jeg aldri skjønt. Skjønner egentlig ikke greia i det hele tatt. Hva er vitsen med å ha på seg et tullete plagg som ikke syns uansett. Er verre med menn, der kunne motepolitiet kommet og ryddet opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hva er det som er så usexy med nylonstrømpebukser da? Det har jeg aldri skjønt. Skjønner egentlig ikke greia i det hele tatt. Hva er vitsen med å ha på seg et tullete plagg som ikke syns uansett. Er verre med menn, der kunne motepolitiet kommet og ryddet opp litt.

Vitsen med hofte/strømpeholder og nylonstrømper og knøttliten eller ingen truse er at menn blir opphisset når de kjæler med glatte, nylonkledde ben lenger og lenger oppover, og at det er lettvint å slippe til i "det aller helligste". Vanlige strømpebukser er noe herk for menn, kanskje ikke hvis de har fransk åpning og damen ikke har truse på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitsen med hofte/strømpeholder og nylonstrømper og knøttliten eller ingen truse er at menn blir opphisset når de kjæler med glatte, nylonkledde ben lenger og lenger oppover, og at det er lettvint å slippe til i "det aller helligste". Vanlige strømpebukser er noe herk for menn, kanskje ikke hvis de har fransk åpning og damen ikke har truse på seg.

Desto større grunn til å kle godt på seg mener jeg. Menn skal ikke ha så enkel tilgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Desto større grunn til å kle godt på seg mener jeg. Menn skal ikke ha så enkel tilgang.

Det er nå bare å ikke slippe dem fram da. Går jeg med hofteholder, regner jeg ikke med at fremmede menn skal få snusen i det og dermed ha lett for å komme fram til "det aller helligste".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjør dere med trusen når dere bruker hofteholdere? Har dere den over? For det må jo være veldig vanskelig å gå på do hvis du har trusen under hofteholderen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Men hva gjør dere med trusen når dere bruker hofteholdere? Har dere den over? For det må jo være veldig vanskelig å gå på do hvis du har trusen under hofteholderen...

Jeg gjør det på den vanlige måten; drar ned trusa. Hvordan blir det enklere å ha den over hofteholderen??

Endret av Airi Chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har ikke og kommer heller ikke til å anskaffe meg hofte/strømpeholder for en manns skyld. Jeg har massevis av lekkert undertøy, stay-ups bruker jeg av og til, også. Det er gjerne hvis jeg skal være litt penere kledd i skjørt eller kjole, det ser mer delikat ut enn bare legger, synes jeg.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg gjør det på den vanlige måten; drar ned trusa. Hvordan blir det enklere å ha den over hofteholderen??

Hvis du har trusa under hofteholderen, vil den jo bli sittende fast i stroppene. Er det langt nok ned på lårene til at du får gjort det du skal på toalettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Hvis du har trusa under hofteholderen, vil den jo bli sittende fast i stroppene. Er det langt nok ned på lårene til at du får gjort det du skal på toalettet?

Jepp. Bruker å justere litt, da. Stroppene kan jo strammes og slakkes. Har aldri opplevd at noe har blitt hengende fast, ikke en gang i meget beruset tilstand :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Bruker å justere litt, da. Stroppene kan jo strammes og slakkes. Har aldri opplevd at noe har blitt hengende fast, ikke en gang i meget beruset tilstand :fnise:

Det enkleste er selvsagt å droppe hele trusa. Da blir jo både det ene og det andre så meget enklere (som Willoch ville formulert det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke og kommer heller ikke til å anskaffe meg hofte/strømpeholder for en manns skyld. Jeg har massevis av lekkert undertøy, stay-ups bruker jeg av og til, også. Det er gjerne hvis jeg skal være litt penere kledd i skjørt eller kjole, det ser mer delikat ut enn bare legger, synes jeg.

Det er jo litt synd at vi ikke kan glede hverandre litt, synes du ikke. Har ikke du noe ønske om hva en mann skal ha på seg under eksempelvis? Jeg synes vi gjerne kan kåte hverandre opp litt i hverdagen (som kanskje ellers kan være ganske grå og kjedelig for mange av oss).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er jo litt synd at vi ikke kan glede hverandre litt, synes du ikke. Har ikke du noe ønske om hva en mann skal ha på seg under eksempelvis? Jeg synes vi gjerne kan kåte hverandre opp litt i hverdagen (som kanskje ellers kan være ganske grå og kjedelig for mange av oss).

Selvfølgelig er jeg enig med deg i at vi skal kunne glede hverandre og være oppfinnsomme. Så kjedelig det sikkert kan høres, har jeg ingen spesielle preferanser for hva en mann har på seg under buksen, bare ikke bestefarmakko og den slags :fnise: . Og så er det fullstendig turn-off med sokker i sengen.

For min egen del har jeg sansen for catsuits, det har menn også har jeg merket :ler: . Dessuten går jeg gjerne i svarte, blanke, tettsittende treningstights og tilsvarende overdel. Det er visst også veldig tennende.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bruker strømper / hofteholder eller stay-ups, har dere alle disse lange, lekre modellbena? Jeg vil så inderlig gjerne gå med strømper, synes det er lekkert, men jeg har korte ben og kraftige lår. Uansett hva jeg tar på strammer strømpene for mye, eller så sklir de ned, eller så er de for lange... Uansett ser det virkelig ikke ut, og det gjør meg så trist :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...